Skocz do zawartości




Zdjęcie

Nie mogę wejść na stronę routera 192.168.1.1


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

Katalogi.pl

Katalogi.pl
  • Bywalec

#1 bpm

bpm

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1320 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 22:23

Założyłem internet dziś. Łączę się bezprzewodowo bo routerek stoi w innym pokoju. Podobny temat tu:

http://komputery.katalogi.pl/Zak%C5%82adam_internet__jaki_wybra%C4%87_router_-t144732.html

Jednak ten się różni. Router jaki dostałem to TP-Link TL-WR340G. Chciałem sobie wejść na stronkę routera czyli http://192.168.1.1 żeby poustawiać sobie opcje (zmianę z WEP na WPA2, odblokować porty itd.) i nie mogę. Stronka w ogóle się nie odpala. Co jest nie tak?

#2 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 22:25

ustaw na dynamiczne IP. zobacz jaki router ma IP

#3 bpm

bpm

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1320 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 22:40

Ok jak zrobić to dynamiczne IP? Router ma IP właśnie to 192.168.1.1 - przynajmniej tak pisze na naklejce.

#4 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 22:51

prawy na moje miejsce sieciowe i właściwości->prawym na połączenie lokalne i właściwości/szukasz protokołu TCP/IP i ustawiasz wszystko na automatycznie

#5 pionaj

pionaj

    1

  • Moderators
  • 32818 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 22:59

a czy router ma z boku przycisk reset ?

#6 bpm

bpm

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1320 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 23:19

Niby mam ustawione TCP/IP automatyczne. Ma z tyłu reset, który trzeba wcisnąć np. igłą.

#7 pionaj

pionaj

    1

  • Moderators
  • 32818 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 23:22

no to na co czekasz?

#8 bpm

bpm

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1320 postów

Napisano 19 listopad 2009 - 23:29



Już to zrobiłem i nic, dalej 192.168.1.1 się nie odpala.

Edit: Kiedy wciskam reset nic się nie dzieje, a powinno się chyba wszystko rozłączyć

Edit 2: Do tej pory (przez kilka godzin oczywiście) łączyłem się bezprzewodowo, ale coś mi się tu nie widzi, bo kiedy podłączyłem router kabelkiem pierwsza rzecz, że system nie wykrył nowego sprzętu, a druga że kiedy próbuję zainstalować go z płytki nie daje rady. Dochodzi do okienka kiedy trzeba wpisać użytkownika i hasło (oba admin) i wyświetla, że nie może się połączyć, efekt końcowy widać na screenie.

Edit 3: Obczytałem się troszkę i dochodzę do wniosku, że z tym to będzie lipa bo mam stałe IP, którego samemu zmienić się nie da. A na dynamiczne dostawca mi raczej nie zmieni tak sądzę.

Edit 4: Rozmawiałem dziś z usługodawcą. Powiedział, że dziś przyjdzie (ale nie dotarł), bo musi coś pozmieniać żebym mógł z zewnątrz wejść w opcje routera - to jego słowa. czyli wygląda na to, że nie mogę się wbić na stronę routera, bo to oni coś blokują. Czekam więc do poniedziałku

Zmieniony przez - bpm w dniu 2009-11-20 23:33:14

#9 bpm

bpm

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1320 postów

Napisano 06 grudzień 2009 - 14:58









Odświeżam temat żeby nie zakładać nowego.

Wczoraj był u mnie gość i dostawcy netu, coś pozmieniał i mogę już wejść na stronę routera. Tym razem pojawił się problem taki, że sam namieszałem, bo chciałem sobie zmienić kilka opcji i zmieniłem ale źle. Efekt jest taki, że nie mogę wejść już na żadną inną stronę tylko stronę routera. Podejrzewam, że stało się to po tym kiedy zmieniłem sobie IP WAN ze statycznego na dynamiczne co widać na screenach. Na screenach pokazałem też status jaki jest teraz, niestety już po zmianie, bo nie zrobiłem niestety backupu pierwotnych ustawień oraz nieudana próba zmiany przeze mnie WAN IP na statyczne, ponieważ wyświetla info, że IP WAN nie może być takie samo jak LAN.

Czy da się coś z tym zrobić? Czy zostało już tylko zgłoszenie się do dostawcy, żeby koleś znów przychodził do mnie? Ale znając ich tempo to potrwa to przez 2 tygodnie najmniej. Jeśli nie napisałem jakiś ważnych informacji to proszę pytać.

Zmieniony przez - bpm w dniu 2009-12-06 14:59:45

#10 crimi

crimi

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisano 11 grudzień 2009 - 09:21

Z tego co zrozumiałem z tego wszystkiego to miałeś stałe IP (ile bym dał, żebym miał stałe IP... echh), zmieniłeś na zmienne i w tym momencie jak zmieniasz z powrotem na stałe to wyrzuca Ci błąd, lub nie wyrzuca, ale nie łączy się z netem. Nic dziwnego. Twój provider dał Ci jakieś IP, przypisane na sztywno na swoim serwerze połączonym być może z Twoim MAC adresem itd. Masz dwie opcje:

1. Być może gdzieś w dokumentach, które dostałeś masz wypisane IP, które Ci przydzielił Twój provider, wystarczy je wpisać w połączeniu WAN.

2. Jeśli nie masz takiej karteczki, to spróbuj zadzwonić do nich, może jakiś dział techniczny przedyktuje Ci jakie powienieneś wpisać IP. Dosyć prawdopodobne, ponieważ wolą podyktować niż przyjeżdżać do klienta :P

3. Jeśli Ci nie podyktuje, to musi przyjechać gostek i ustawić samemu.

hmm, a przycisk "Connect" nie podłącza Cie? Czy wtedy właśnie wyskakuje ten błąd z przydziałem IP.

I drugie pytanko: Sam ustawiałeś tam sam IP LAN? Czy było już takie. Bo to IP być może to właśnie powinno być wpisane w WAN, a LAN powinieneś mieć 192.168.1.1

Zmieniony przez - crimi w dniu 2009-12-11 09:24:22

#11 bpm

bpm

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1320 postów

Napisano 13 grudzień 2009 - 22:07

Otóż ja wiedziałem dokładnie jakie jest moje IP. Tak jest stałe. Próbowałem to wpisywać w WAN na kilka sposobów ale nie mogłem sobie poradzić. Dlatego napisałem na forum i prosiłem o zadawanie pytań. Teraz już jest to zrobione, bo zadzwoniłem do gościa i zrobił. Mogę wrzucić screeny jak powinno być ustawione. Na szczęście teraz już zrobiłem sobie backup



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Inne serwisy: IFD