Skocz do zawartości




Zdjęcie

do ekspertów - gry przycinaja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

Katalogi.pl

Katalogi.pl
  • Bywalec

#1 ropuch

ropuch

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 12 styczeń 2004 - 11:06

Czesc wszystkim. Mam problem, jak wczytuje jakis lewel z gry to na poczatku leko przycina grafika (dysk pracuje w tym czasie) jak zaladuje lewel jeszcze raz to wtedy juz jest lepiej. Co to moze byc? KOMP A1,7+ 256mb ram hdd 40gb radeon 9000pro 64mb(stery aktualne)

#2 sir Iwan

sir Iwan

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 674 postów

Napisano 12 styczeń 2004 - 11:37

...ładuje Ci textury do AGP i to musi chwilę potrwać. Pobaw się z przydzielonym zakresem pamięci AGP, może daj nowsze sterowniki, lub często mogą pomóc "starsze" stery.

>Propozycja NOWEGO działu<
.::http://komputery.katalogi.pl/topic.asp?topic_id=7402&whichpage=1&crc=25181644#post7::.

#3 ropuch

ropuch

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 12 styczeń 2004 - 12:29

Dzieki. No wlasnie ostatnio nie chcial mi ruszyc na starych sterach BHD a najnowsze gry smigaly bez problemu dlatego dalem nowe stery ale problem byl na starych i na nowych tez sie pojawia. Z ta pamiecia to raczej jestem zacienki do tego. Czyli ogolnie wedlug Ciebie to normalne zjawisko? Czy wiecej ram`u by pomoglo czy moze jeszcze cos innego? Pozdrawiam.

#4 pacian

pacian

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów

Napisano 13 styczeń 2004 - 09:13

Sprawdz ile masz wolnego rau i wywal trochę z autostartu według mnie zamało ramu.



#5 sir Iwan

sir Iwan

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 674 postów

Napisano 13 styczeń 2004 - 14:11

..jeżeli masz np. 256MB RAM zasadzone w kompie, przy windzie XP, w BIOS ustawiasz przydział AGP nie więcej niż 64MB, ponieważ system zeżre i tak całą pamięć a do obsługi AGP będzie używał pliku wymiany z HDD, przy 512 max 128MB. Ale często przy grach gdzie masz duże textury (512x512pix!!!) i ogromną ich ilość system będzie się haczył, czasem gra jest źle napisana i nie wiele pomaga ustawianie pamięci AGP. Przykładem może być stary DIABLOII czy LOD, ile byś nie przydzielił AGP, zawsze mu mało zżera każdą ilość pamięci textur i minimalnie się haczy, ludziska myśleli, że mają za słabą grafikę, czy proca.

>Propozycja NOWEGO działu<
.::http://komputery.katalogi.pl/topic.asp?topic_id=7402&whichpage=1&crc=25181644#post7::.

#6 Dj_Smalec

Dj_Smalec

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 709 postów

Napisano 13 styczeń 2004 - 22:41

sir iwan masz racje ,ale kiedyś miałem tak w 3dmarku że jak dawalem większą ilość ramu na Agp to te bardzo rozbudowane tekstury chodzily płynniej


a jak proste że jasne

#7 Dj_Smalec

Dj_Smalec

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 709 postów

Napisano 13 styczeń 2004 - 22:42

aha dla kolegi ,gwoli wyjasnienia poszukaj w biosie opcji "AGP aperture size"


a jak proste że jasne

#8 ropuch

ropuch

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 14 styczeń 2004 - 12:33

OK dzięki muszę sprawdzić to AGP SOGi poszły.


#9 ropuch

ropuch

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 20 styczeń 2004 - 08:54

wszystko pięknie tylko że ja nie mam w BIOSie tej funkcj AGP capture size. Płyta GIGABYTE. Co teraz ?




Similar Topics Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Inne serwisy: IFD