Skocz do zawartości




Zdjęcie

gojenie sie tatuazu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

Katalogi.pl

Katalogi.pl
  • Bywalec

#1 JFK

JFK

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów

Napisano 10 czerwiec 2008 - 21:41

zrobilem tatuaz 27 godzin temu

gdy posmaruje go kremem Bepanthen, odczuwam pieczenie, skora staje sie troche zaczerwieniona w obrebie tatuazu a gdy probuje zmyc krem to zauwazam splukuje go razem z odrobina barwnika

nie wiem czy powinienem z tego wzgledu zrezygnowac ze smarowania czy moze zmienic ten krem na inny

prosze o rade

#2 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 11 czerwiec 2008 - 09:04

Zmien Masc na ALANTAN PLUS !!!!! /Kosztuje okolo 7 zl Tatu goi sie okolo tygodnia i pod zadnym pozorem nie drap bo bedziesz musial potem go poprawiac.Swedziec cie bedzie ale nie drap raczej go tak delikatnie masuj.Staraj sie nie myc narazie tego tatu a masc alantan plus wchlonie sie do skóry.Smaruj okolo 3 razy dziennie.

Ja robilem tatu okolo 3 tyg temu wiec akurat tu ci moge pomoc

Po tygodniu powinienes miec oki.

#3 JFK

JFK

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów

Napisano 11 czerwiec 2008 - 15:25

dzieki, juz kupilem i posmarowalem i jest lepiej

mam tylko takie watpliwosci czy skora zagoi sie jesli ciagle bedzie nawilzana poprzez smarowanie ta mascia, nawet jesli bedzie to cienka warstwa

#4 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 11 czerwiec 2008 - 21:42

Tak skora przez pewnien czas bedzie czerwona .W koncu integracja igla ale to zniknie jak masz kolorowy to do 2 tygodni wyrownaja sie kolory itp.To normalka.Tylko pamietaj 3 razy dziennie i nawet daj wiecej delikatnie smaruj alantan ma to do siebie ze wchlonie go skora.Nie boj nic na poczatku zawsze tak jest :)

#5 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 11 czerwiec 2008 - 21:45

Em-pi bys pokazal swoj tatuaz cos tam wyskrobal

#6 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 11 czerwiec 2008 - 23:18



jonmat - narazie mam do łokcia bo od dolu zaczynam i narazie nic specjalnego.Za miesiac ide juz robic od barku po ten MLOT THORA tatoo i wtedy bedzie oki.Teraz to narazie nic specjalnego .Ale niestety tak trzeba robic aby bylo wszystko OK.

#7 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 11 czerwiec 2008 - 23:22

To jest jak by pierwsza czesc tego tatoo . bedzie wszystko polaczone jak nalezy wtedy bedzie masakra :) oczywiscie wszystko kult wikingowski :)

#8 REPTILE

REPTILE

    Alkoholik

  • Moderators
  • 8246 postów

Napisano 12 czerwiec 2008 - 00:21

ale dłuuuuuga szyja

#9 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 12 czerwiec 2008 - 07:01

Em-pi super tatuu. Bedziesz jak sie uda to drugi Mickel z Prison Break

#10 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 12 czerwiec 2008 - 09:34

tylko ta łapa i koniec ...Kumpel sobie wydziaral cale plecy ja pierdziele jak to masakrystycznie wyglada a on w dodatku totalny black metalowiec istny prison break :P moze uda mi sie kiedys fote jemu zrobic to wam pokaze :)

#11 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 19:00



wczoraj dokonczylem tatooo !!!! zobaczcie.Sorry foty z fona wiec nijakie ale jestem zadowolony z tatoo

#12 Roni16

Roni16

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 3473 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 19:02

O stary to jest masakra :/ Fajna rzecz tatuaż no ale jeden średniej wielkości gdzieś na łopatce łydce itd. ale nie cała łapa bo to już wygląda tak sobie jak dla mnie :/

#13 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 19:58

pocislem na maxa trzeba przyznac ale jak robilem sam sie nie spodziewalem ze tak bedzie...laska mnie zabije :) byl jeden maly ten mlot thora ale trzeba bylo dokonczyc .Ja tam nie zaluje jest git

#14 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 20:22

Sorki za słowo: Za***iście to wygląda. Moim zdaniem taki tatoo to lepiej niż całe ciało. No i jakiś efekt z tego wyszedł szczegółnie tak głowa

#15 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 21:50

Yech thix ale pokaze wam tak za tydzien bo to swieze i nie wszystko jeszcze widac szczegolnie takie malutkie cienie ktore sa po bokach...musi sie zagoic i bedzie idealnie.Koles co mi to robil pol manchesteru kiboli wytatuowal ma studio w angli akurat trafilem ze byl na miejscu .Koles taki z glowa ze szok.

#16 JFK

JFK

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 23:27

no mnie sie juz zagoil tattoo i chyba sporo z niego zostalo. nie bedzie koniecznosci poprawaiania





#17 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 23:31

na moje oko jest oki.Nie wydrapales tego .Masz szczescie bo bylo by do poprawy ale ta masc co ci polecilem mam nadzieje ze pomogla??

#18 JFK

JFK

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 23:36

powiem tak. na pewno nie zaszkodzila.
spotkalem sie potem na innym forum z opiniami ze nie powinno sie smarowac tatuzu niczym procz wazeliny kosmetycznej bo mascie wchlaniaja sie i powoduja "rozplywanie" sie barwnika wewnatrz skory

u mnie nic takiego nie wystapilo ani tez skora nie czerwienila sie i nie piekla tak jak po bepanthenie

#19 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 23:44

JFK - Bzdura mi robil tatoo profesjonalista co robi to 20 pare lat.Ufam mu i wiem ze jak moim kumpla robil tez polecal ta masc i wszyscy byli zadowoleni.pamietaj ze to integracja w skore a ta masc jest lagodna wiec jest jak najbardziej oki.Ja teraz 3 razy dziennie smaruje i widze efekty ze powoli znika zaczerwienienie skory nic mnie nie piecze i bol reki ustal(mam wieksz tato niz ty wiec wiesz integracja w skore straszna)

Acha pamietaj jeszcze ze jakies 2-3 tygodnie nie dawaj tatoo na slonce!!! tzn lekko mozesz chodzic ale przypadkiem nie opalaj sie lub tego miejsca boto za swieze jest .Wstrzymaj sie dobrze ci radze.

#20 JFK

JFK

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 23:48

czyli bezpiecznie bedzie po miesiacu od zrobienia wyjsc na slonce?

#21 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 czerwiec 2008 - 23:53

Tak.Wiesz mozesz chodzic itp ale nie wystawiaj sie na slonce to podstawa.Wytrzymaj ze 2 taygodnie jeszcze i bedzie OK .Po prostu nie wolno opalac sie w miescu tatoo tak do okolo miesiaca potem juz luzik .Z tego co wiem zaniedlugo minie ci miesiac ale ja bym sobie dal te 2 tyg zeby miec pewnosc ze nic nie bedzie.Potem mozesz robic co chcesz.Acha i nadal od czasu do czasu na noc posmaruj sobie ta mascia tak do 2 tyg,Nie musisz juz o tym pamietac ale zawsze to lepiej.Idziesz spac posmaruj i tyle.

#22 Roni16

Roni16

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 3473 postów

Napisano 29 czerwiec 2008 - 13:11





Już nowego tematu zaczynał nie będę dlatego spytam tutaj jak myślicie jaka cena może być takich tatuaży ? Odrazu mówię że to nie dla mnie :P

Zmieniony przez - Roni16 w dniu 2008-06-29 14:11:54

#23 Em-pi

Em-pi

    Emperial

  • Members
  • PipPipPip
  • 12056 postów

Napisano 28 lipiec 2008 - 16:25



Tak obecnie wyglada moj tatoo :D

Poleciałem na maxa z tym heheh


#24 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 29 lipiec 2008 - 09:25

super to wygląda. nie mam kasy, a ładuje w komputer i rower heheh

#25 NrG

NrG

    1

  • Moderators
  • 25554 postów

Napisano 29 lipiec 2008 - 17:07

Nie no super... ciekawe co powiecie na to za 20 lat?
Ale pewnie medycyna tak pójdzie do przodu, że będzie to można sobie zmazać gumką.


BTW. To taka moda ostatnio na tatuaże po Prison Break się zrobiła, czy jak? Ja się w to bawiłem z 10 lat temu - kupował się gumy do żucia, a w nich super tatuaże, gąbka, woda i jechane!

#26 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15998 postów

Napisano 29 lipiec 2008 - 17:35

NrG no też kiedyś to kupowałem trochę do wody i przyklejało się i trzymało chyba z tydzień albo kilka dni

#27 REPTILE

REPTILE

    Alkoholik

  • Moderators
  • 8246 postów

Napisano 29 lipiec 2008 - 21:39

jak sie nie myjesz to wytrzyma pol roku



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Inne serwisy: IFD