Skocz do zawartości




Zdjęcie

Budowa dobrego sklepu internetowego - w jaki sposób i niedrogo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Selly

Selly

    1

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 26 sierpień 2010 - 22:06

Stworzenie rozbudowanego sklepu od podstaw zawsze będzie bardzo kosztowne, czasochłonne i często trudno jest wyeliminować wszystkie ukryte błędy. Jednak założenie zaawansowanego sklepu nie musi być drogie. Warto skorzystać z modelu SaaS, czyli dostępu do oprogramowania w zamian za abonament. Pozwoli to uzyskać oszczędności już na samym początku, ponieważ nie kupuje się licencji na własność. Kupowanie oprogramowania sklepu w wersji tzw. „pudełkowej” ma swoich zwolenników i przeciwników, ale zawsze skazuje właściciela sklepu do samodzielnego finansowania rozbudowy aplikacji. Jeśli taką rozbudowę wykona firma oferująca oprogramowanie dla wielu Klientów, to koszt rozłoży się na wszystkich abonentów. Dla pojedynczego odbiorcy będzie niezauważanym wydatkiem. Niewielka kwota abonamentu to także zapewnienie dalszego rozwoju oprogramowania, szybkiego reagowania na tendencje w sprzedaży przez internet i stały dostęp do usług dodatkowych.

Platforma sklepów internetowych Selly w odróżnieniu do wielu systemów tworzonych na bazie darmowego oprogramowania osCommerce, to autorskie nowoczesne rozwiązanie firmy, która stworzyła taki sklep jak max24.pl z ponad 1 mln produktów. Oprogramowanie Selly to mocno zoptymalizowane pod kątem wydajności i użyteczności narzędzie dla każdego, kto zamierza profesjonalnie podejść do stworzenia sklepu internetowego, a jednocześnie nie chce na początku ponosić zbyt dużych kosztów.

Najtańszy plan abonamentowy za 99zł netto miesięcznie przeznaczony jest dla sklepów rozpoczynających działalność i w zupełności wystarcza dla odwiedzalności rzędu 10 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. To całkiem sporo, bo daje to około 300 użytkowników dziennie. Statystycznie 10 000 wizyt kończy się setką zamówień, więc miesięczny koszt sklepu w przeliczeniu na jedno zamówienie to 1zł . Taki abonament powinien wystarczyć na pierwszych kilka miesięcy, gdzie największe środki muszą zostać przeznaczone na reklamę.

Poza standardową i obowiązkową funkcjonalnością sklepu można znaleźć:
- moduł do budowy zaawansowanych opisów i filtrów produktów
- własne aukcje na stronie sklepu
- własny program partnerski
- ponad 30 integracji z porównywarkami cen, pasażami i systemami płatności elektronicznych
- kilka szablonów z widokami list produktów
- generator aukcji (dosłownie dwoma kliknięciami generowany jest cały kod HTML aukcji dla Allegro, eBay i Świstak)
oraz dziesiątki ustawień konfiguracyjnych pozwalających dopasować sklep do własnych potrzeb.

Ogromna ilość funkcjonalności, jaką oferuje sklep nie przytłacza użytkownika. Administratorowi sklepu dostarcza wiele potrzebnych narzędzi do sprawnego zarządzania dużym sklepem, np. możliwość masowych zmian w produktach, narzędzia importów produktów od zewnętrznych dystrybutorów, obsługę formularzy. Klientom sklepu zaś pomaga łatwo odnaleźć interesujący produkt i wygodnie dokonać zakupu. Standardowa szata graficzna jest lekka i czytelna.

Skoro założenie sklepu jest tak małym kosztem, to warto więc przeznaczyć większy budżet na projekt graficzny. W platformie można skorzystać ze standardowej szaty graficznej, która jest świeża i lekka, ale warto zastanowić się nad jednym z pakietów graficznych. Za niespełna 1500zł można mieć własną szatę graficzną, ale można także dostarczyć własny projekt, przez co koszt obniża się do 699zł.

Dla firm, które posiadają już sklep internetowy oferowana jest migracja na oprogramowanie Selly. Wystarczy w tym celu wysłać dostępny na stronie formularz: www.selly.pl/zmien-sklep.html , aby otrzymać ofertę dopasowaną do konkretnych potrzeb.

Od czego warto zacząć? Najlepiej zapoznać się z dostępnym sklepem demo: http://demo.selly.pl oraz panelem administracyjnym: http://demo.selly.pl/adm/

Szczegółowa oferta i cennik dostępny jest na stronie http://www.selly.pl

Zapraszam do zadawania pytań, a szukających oprogramowania sklepu do kontaktu, doradzimy co wybrać i jak łatwo rozpocząć biznes w sieci.

Pozdrawiam
Mariusz Połowczuk
info@selly.pl

Zmieniony przez - Selly w dniu 2010-08-31 21:57:24

Zmieniony przez - Selly w dniu 2010-08-31 21:57:49

#2 taushop_pl

taushop_pl

    1

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 15 wrzesień 2010 - 16:07

Wybranie odpowiedniego oprogramowania sklepu internetowego wymaga dobrego przygotowania oraz dogłębnej analizy rynku. Należy przed tym wziąć pod uwagę Nasze możliwości finansowe. Przy skromniejszym budżecie warto zastanowić się nad firmą oferującą sprzedaż oprogramowania na podstawie licencji, czyli comiesięcznej opłacie. Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że opłata jest stosunkowo niewielka i możemy ją pokrywać z przychodów bierzącej działalności. Jeśli jesteśmy w stanie wyłożyć jednorazowo całą kwotę, zapewne zapłacimy w sumie za takie rozwiązanie mniej. Obie formy płatności są dostępne przy zakupie oprogramowania TauShop firmy TauMedia, http://taushop.pl

Ważnym elementem przy wyborze oprogramowania jest jego funkcjonalność oraz usługi dodatkowe, które są wliczone w cenę. Dobra firma powinna zapewniać stworzenie indywidualnej szaty graficznej, szablonu Allegro, logo sklepu czy też dostosowanie sklepu do potrzeb wybranej przez Nas branży. Sam doskonale wiesz jak ważne są to elementy.

Łatwość obsługi sklepu jest kolejnym aspektem, któremu powinniśmy się przyjrzeć. Pamiętajmy o tym, że sklepem będziemy zarządzać spędzając przy nim sporo czasu, dlatego ważne, aby panel administracyjny był intuicyjny i łatwy w obsłudze. Panel TauShop jest podobny swoją funkcjonalnością do wielu programów, których używasz na codzień, co powoduje łatwość jego obsługi.

Przy tworzeniu dobrego sklepu internetowego powinieneś mieć kontrolę nad końcowym produktem w każdym stadium jego budowy. Zacznij od przetestowania sklepu pod adresem: http://taushop.pl/testowanie Gdy już przekonasz się, że TauShop jest wyborem dla Ciebie, skontaktuj się z konsultantem on doradzi i rozjaśni Twoje ostatnie wątpliwości. Wykorzystując doświadczenie ekspertów firmy TauMedia, doprowadzisz swój internetowy biznes do sukcesu.

Warto zauważyć również różnice jakie dzielą profesjonalne oprogramowanie od darmowych skryptów sklepów internetowych. Przy darmowym oprogramowaniu w zasadzie wszystko musimy zrobić sami, co bez specjalistycznej wiedzy informatycznej może być kłopotliwe.

Pamiętaj, że nadarzyła się wyjątkowa okazja, ponieważ oprogramowanie TauShop jest właśnie objęte bardzo atrakcyjną promocją. Powinieneś się z nią zapoznać. Wejdź na stronę: http://taushop.pl i przejdź kolejne kroki przewodnika do stworzenia profesjonalnego sklepu internetowego.

Zmieniony przez - taushop_pl w dniu 2010-09-16 13:57:56

#3 Zenek87

Zenek87

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 29 sierpień 2014 - 10:52

shop-laptop.jpg

Jeśli szukasz dobrego i prostego sklepu to zapraszam na stronę sky-shop.pl.
Jeżeli nie jesteś przekonany co do naszego sklepu, to zobacz na stronie demo.sky-shop.pl/admin/ jego wszystkie funkcje. A gdy Ci się spodoba sklep, to zapraszam na stronę sky-shop.pl/zaloz_sklep/ ,gdzie możesz założyć sklep i korzystać przez 14 dni bez ograniczeń ze wszystkich funkcji oprogramowania.

Czy to dobre argumenty?

Jeśli nie to.

Co nas wyróżnia, może Cię przekona.
1.    Jako jedyni na rynku nie pobieramy opłat za integracje sklepu z hurtowniami znajdujących się na naszej liście.
2.    Przyjazny konfigurator dający możliwość pełnej kontroli nad wyglądem sklepu bez możliwości  posiadania specjalistycznej wiedzy programistycznej. Pozwala na edycje szafy graficznej w czasie rzeczywistym. Nie musisz kupować skórek aby wygląd Twojej strony był na wysokim poziomie.
3.    Gotowy moduł  integracji z ponad 100 hurtowniami .
4.    Jesteśmy liderem dropshippingu .
6.    Posiadamy  program Partnerski, który jest  nowoczesnym podejściem  do ludzi, instytucji, firm, które chciałyby wspólnie z nami rozwijać się i działać na rynku e-commerce. Program oparty jest na obopólnej korzyści w układzie „Win - Win”, bo tylko wtedy, gdy obie strony są zadowolone ze współpracy, można myśleć o długofalowych relacjach w biznesie.
7.   Darmowa  integracja z systemem księgowości Subiekt GT oraz iFirma.

Czy te argumenty przekonały Cię?

Jeśli nie, to napisz lub zadzwoń a my rozwiejemy Twoje wątpliwości.



#4 Kajetan200

Kajetan200

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 21 marzec 2017 - 13:06

Tanim sumptem to nic trudnego, mnóstwo takich jest firm robiących, gorzej, jeśli chodzi o jakość, wiec z tych mnóstwa trzeba wiedzieć co wybrać.



#5 baloons

baloons

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 21 marzec 2017 - 15:17

A to z tych dobrych robiących za przyzwoite pieniążki będzie na pewno esprzedaż, ich oprogramowanie nazywa się sellingo i naprawdę daje radę, zwłaszcza,, że cały czas coś podkręcają, ulepszają itd. Dużo piszą na fb itp miejscach, ze wskazówkami jak coś przydatnego zdziałać, to można skorzystać jak ktoś sam nie doszedł do danej funkcji






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development