Skocz do zawartości




Zdjęcie

Nie mogę wysyłać poczty!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 20 luty 2009 - 21:38

Ratunku! Nie mogę wysyłać poczty z Outlook Express! Z żadnego konta pocztowego. Wyskauje komunikat:
Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'eskaeska', Serwer: 'poczta.interia.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '421 Cannot connect to SMTP server 217.74.64.236 (217.74.64.236:25), connect error 10060', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 421, Numer błędu: 0x800CCC67
Wszystko posprawdzaliśmy z pracownikiem Microsoftu. Odinstalowałam antywirusa. Firma dostarczająca mi łączność z Internetem twierdzi, że nie blokuje portu 25, bo nawet nie ma takich możliwości.
Awaria działania poczty nastąpiła zupełnie niespodziewanie wczoraj wieczorem. Dziś przez cały dzień nikt mi nie potrafił pomóc. Czy ktoś pozbył się tego kłopotu i może mi podpowiedzieć co zrobić?

#2 Jezebel

Jezebel

    Canis Majoris

  • Members
  • PipPipPip
  • 1242 postów

Napisano 20 luty 2009 - 22:44

Sprawdź dokładnie, czy nie masz infekcji, przeskanuj kompa jakimś antywirem, a także, sprawdź combofixem http://www.instalki....re/ComboFix.php dobrze by było jakbyś przesłała loga z hijack this: http://dobreprogramy...ijackThis 2.0.2
Sprawdzimy czy nie siedzi żadne robactwo.
Instalowałaś jakieś dziwne programy? Próbowałaś cofnąć system, do momentu, kiedy wszystko było ok?
Czy możesz zalogować się na pocztę ze strony interii? Zobacz też czy nie masz przestawione w outlooku proxy. Pozdrawiam.

#3 czarek23

czarek23

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 9788 postów

Napisano 20 luty 2009 - 22:57

bo outlook to syf ;]

#4 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 11:33

A jaki program pocztowy jest lepszy, bo nie za bardzo się orientuję?

#5 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 11:43

Jezebel, tak, ze strony internetowej mogę wysyłać korespondencję. System cofnęłam do momentu prawidłowego działania komputera. Pod dyktando pracownika Microsoftu, którego miałam na słuchawce, posprawdzane było chyba wszystko co możliwe. Diagnoza była prosta: port 25 zablokowany i czort go wie co go blokuje. Albo kto. Więc skontaktowałam się z moim dostawcą internetu. Ten przysiągł, że nie blokuje portu 25. Gdzieś w Internecie trafiłam na wypowiedź czyjąś na jakimś forum dyskusyjnym, że miał identyczną sytuację i u niego to był trojan, strasznie ciężki do usunbięcia i skończyło się wszystko chyba formatowaniem dysku. Jestem przerażona!

#6 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 11:49

Jezebel, nie wiedziałam co zrobić i wysłałam wszystko co miałam do wysłania na Twój adres e-mailowy. Mam nadzieję, że doszło i że nie popełniłam jakiegoś nietaktu. Jestem trochę spanikowana.
A jeżeli mam tego jakiegoś trojana, to czy on może wejść na płytkę DVD, na którą przenoszę swoje pliki z komputera, np. zdjęcia? I czy ten trojan tą drogą może się przenieść na inny komputer, na który przeniosę te zdjęcia? Albo czy wysyłając do kogoś e-maila ze strony internetowej, mogę go tym trojanem zarazić?

#7 pionaj

pionaj

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 32895 postów

Napisano 21 luty 2009 - 11:51

miałem kiedyś podobną sytuację,pomógł konsultant na Onecie
należało zmienić nazwę komputera tak aby nie była identyczna z nazwą uzytkownika w konfiguracji poczty
może u Ciebie jest podobnie ?

Zmieniony przez - pionaj w dniu 2009-02-21 11:52:36

#8 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 16:53

Pionaj, dzięki za podpowiedź. Problem jest w tym, że ja nie bardzo wiem jaka jest nazwa mojego komputera, ale wydaje mi się, że jest ona inna niż nazwa użykownika poczty. Ale na wszelki wypadek sprawdzę jakoś dokładniej.

#9 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15999 postów

Napisano 21 luty 2009 - 16:56

prawym przyciskiem myszy na mój komputer->właściwości-> zakładka nazwa komputera

#10 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 18:12

Dzięki, Jonmat! Lecę!

#11 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 18:15

Już sprawdziłam! O rany! Ale mi go ktoś nazwał! To musieli ci od kabla! Nazwali mój komputer tak jak nazywa się moja ulica!

#12 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 18:40

Jezebel, ja nie mam w Oulook Express niczego takiego jak proxy. Wiem, że to jakieś serwery ale ja z nich nigdy nie korzystałam i nie korzystam. Nawet chyba nie mogę. Tak powiedział pan od kabla internetowego.

#13 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15999 postów

Napisano 21 luty 2009 - 18:49

takie pytanie a konfiguracja poczty outlooka jest dobra?

masz jakiegoś firewall?

Zmieniony przez - jonmat w dniu 2009-02-21 18:49:59

#14 pionaj

pionaj

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 32895 postów

Napisano 21 luty 2009 - 19:33

no a tu ostatnia podpowiedż
http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t22236.html

#15 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 20:12

Pionaj, czytałam to już wcześniej. Przeskanowałam komputer Spyware Doctorem. Było trochę śmiecia, które usunęłam i nic! Nadal poczty nie mogę wysłać. Czy ten trojan, jeżeli to on u mnie jest, jest niezniszczalny? Czy jedynym wyjściem jest sformatowanie dysku?

#16 pionaj

pionaj

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 32895 postów

Napisano 21 luty 2009 - 20:19

pisałem ostatnia

cyt
piszę to dla wszystkich, którzy kiedykolwiek będą mieli problem z wysyłaniem poczty używając OUTLOOK EXPRESS:
Jeśli operator blokuje port 25 lub jeśli nie możesz wysyłać poczty, przy wysyłaniu przez serwer SMTP serwisu Yahoo! konieczne będzie użycie portu 587. Aby wprowadzić odpowiednią zmianę, wykonaj poniższe instrukcje:

1. Z menu "Tools" wybierz polecenie "Account".
2. Zaznacz konto POP serwisu Yahoo!, a następnie kliknij przycisk "Properties".
3. Kliknij kartę "Advanced".
4. W polu "Outgoing server (SMTP)" zmień port 25 na 587.
5. Kliknij przycisk "Apply", a następnie kolejno przyciski "OK" i "Close".

ja akurat wzoruję sie na tekście ze strony help.yahoo.com ale myślę, że zadziała w przypadku innych kont

mi po zmianie z 25 na 587 pomogło
pozdrawiam ,,



#17 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 20:22

Jonmat, nie mam firewalla. Wszystko jest skonfigurowane tak jak trzeba. Działało 2 lata i nagle przedwczoraj o godz. 20-tej przestało. Jakby w komputer piorun strzelił. Na chwilę odeszłam od komputera a kiedy wróciłam, nie było myszy na ekranie a kiedy po restrcie się pojawiła, nie było możliwości wysyłania poczty. Może mój komputer miał zawał albo udar mózgu?

#18 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 20:30

Pionaj, przepraszam, ale czy mógłbyś mi przetłumaczyć 2 i 3 punkt na polski? Nie znam angielskiego. Co to znaczy "zaznacz konto serwisu yahoo"? Nie mam na yahoo konta.

#19 pionaj

pionaj

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 32895 postów

Napisano 21 luty 2009 - 20:34

to jest podane jako przykład bo ktos kto to pisał wysyłam przez ten serwis a Ty masz zapewne innego
wchodzisz na to konto-właściwości-zaawansowane i zmieniasz port

Zmieniony przez - pionaj w dniu 2009-02-21 20:35:51

#20 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 21 luty 2009 - 20:50

Pionaj, już sprawdziłam. To działa tylko dla konta na yahoo. Może jest jakiś inny numer portu dla interii, żeby zmienić z tego zablokowanego 25?

#21 jonmat

jonmat

    Ouch Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 15999 postów

Napisano 21 luty 2009 - 21:06

http://poczta.interi...cat=194&inf=214
tutaj coś pisze o konfiguracji, może jeszcze raz trzeba by było to zrobić

tutaj dla outlook'a http://poczta.interi...?cat=57&inf=364

Zmieniony przez - jonmat w dniu 2009-02-21 21:06:42

#22 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 24 luty 2009 - 22:56

Nazawracałam Wam głowy, więc chyba powinnam opisać zakończenie historii. A zakończenie jest i to pomyślne. Już mogę wysyłać korespondencje. Port 25 został odblokowany. Wina była po stronie dostawcy Internetu, który dopiero po tygodniu się do tego przyznał.

Dziękuję wszystkim którzy pośpieszyli mi z pomocą, a szczególnie "Jezebel", "Jonmat" i "Pionaj". Pozdrawiam.

#23 czarek23

czarek23

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 9788 postów

Napisano 24 luty 2009 - 22:59

ale ja i tak radze zamienić otlokogówno na co lepszego ;]

#24 Albisia

Albisia

    1

  • Members
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 25 luty 2009 - 08:23

Już raz pytałam Ciebie na co powinnam zmienić, ale nie odpowiedziałeś.

#25 czarek23

czarek23

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 9788 postów

Napisano 25 luty 2009 - 16:56

na thunderbirda




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development