Skocz do zawartości




Zdjęcie

Audi A1 concept...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yelooon

Yelooon

    1

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 08 październik 2008 - 20:33

Witam panów... Na wiosne 2009r. Audi ma zamiar wypuścić swój nowy wymysł jakim jest model A1. Samochód jak samochód ale ciekawi mnie jeden z dostępnych silników- furke rozkręca 1.4 TSI o mocy 150 KM oraz... SILNIK ELEKTRYCZNY O MOCY 20KW (~27km)...! Co ciekawsze producent twierdzi że ten silnik rozpędzi A1 0-100km/h w mniej niż 8sek. i ma spalić przy tym mniej niż 4l/100km! Zobaczymy co czas pokaże ale wg. mnie Audi powinno nieco wyciągnąć wnioski z porażki modelu A2 i pozostać przy promowaniu A3...

Tak poza tematem to moje pytanie do was... ILE ZA TO TRZEBA BęDZIE ZABULIć???


pozdro

#2 zaborek

zaborek

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 postów

Napisano 08 październik 2008 - 20:46

wole starsze konstukcje do 2000 roku ktore latwo mozna samemu naprawiac

#3 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 08 październik 2008 - 20:52

To będzie jak z priusem teoretycznie pali 4l beny na 100km a praktycznie 6,5 spala przy przeciętnej czyli więcej niż moja vectra.

#4 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 08 październik 2008 - 21:11

wygląda to tak :










co do silnikow - volkswagen od jakiegos czasy probuje wkladac male jednostki turbo 1,4 TFSI o mocy 140 KM niby zeby zmniejszyc spalanie przez mala pojemnosc - ale jak im to wyszlo - nie wiem

#5 Yelooon

Yelooon

    1

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 08 październik 2008 - 22:00

jeśli chodzi o jednostki FSI to ogromne znaczenie na zużycie paliwa będzie miała nasza technika jazdy... Silnik pracuje w dwóch trybach- Podczas małego obciążenia silnik pracuje na ubogiej mieszance "uwartswionej". Polega to na wytworzeniu ubogiej mieszanki w całej przestrzeni komory spalania. Natomiast w celu łatwego zapalenia się mieszanki przez specjalnie sterowanie strumieniem powietrza w pobliżu świecy wytwarzana jest mieszanka bogata. Drugim cyklem pracy FSI jest praca podczas znacznego obciążenia. Do spalanie wykorzystywana jest wtedy mieszanka znacznie bogatsza...

Spalanie warstwowe nie przyniosło jednak aż tak wielkich sukcesów jakich oczekiwano i powoli producenci od tego odchodzą...

pozdro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development