Skocz do zawartości




Zdjęcie

Audi A6 2011


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 02 grudzień 2010 - 11:53

Nowe Audi A6 wjedzie do salonów sprzedaży na początku 2011 roku. W momencie debiutu rynkowego w ofercie znajdą się cztero- i sześciocylindrowe silniki benzynowe i wysokoprężne. W późniejszym terminie dostępna będzie także wersja hybrydowa.





Nowy model będzie dzielił niektóre elementy z Audi A7. Całkowicie przeprojektowane podwozie pozwoli na zaadoptowanie wydajnych silników 4-, 6- i 8-cylindrowych, napędu na przednie koła lub na obie osie, a także przekładni manualnej o 6 przełożeniach, 7-biegowej skrzyni S Tronic oraz ośmiobiegowego automatu.





Samochód otrzyma również elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, pozwalające zaoszczędzić kilka kropli paliwa.





Samochód mierzy 4,92 m długości i 1,87 m szerokości, podczas gdy wysokość nadwozia wynosi zaledwie 1,46 m. Bagażnik pomieści z kolei 530 litrów wszelkiego rodzaju pakunków. Niektóre elementy nadwozia zostały wykonane w z aluminium, co pozwoliło obniżyć masę własną pojazdu.





Na początku oferowanych będzie pięć jednostek napędowych: dwie benzynowe i trzy wysokoprężne. Podstawowy silnik benzynowy V6 o pojemności 2,8-litra rozwija 204 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 7,7 sekundy, a auto rozpędza się do 240 km/h. Wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 7,4 litra/100 km.





Większa jednostka 3.0 TFSI z doładowaniem produkuje 300 KM i 440 Nm, dzięki czemu "setkę" osiąga już po 5,5 sekundy, a przyspieszenie kończy się dopiero przy licznikowych 250 km/h. Średnie spalanie wynosi w tym przypadku 8,2 litra/100 km.





Podstawowy diesel to 2-litrowy TDI o mocy 177 KM (380 Nm). Jest oszczędny (4,9 l/100 km) i w miarę dynamiczny (8,7 do 100 km/h, v-max 228 km/h).





Większy silnik 3.0 TDI V6 przenosi na koła moc 204 KM i moment 400 Nm za pośrednictwem przekładni multitronic. 100 km/h pojawi się na liczniku po 7,2 sekundy, natomiast średnie spalanie nie powinno przekroczyć 5,2 l/100 km.





Topowa wersja 3.0 TDI rozwija 245 KM i 500 Nm (0-100 km/h w 6,1 sekundy, v-max 250 km/h) i zadowala się średnio 6 litrami ropy na 100 km.





W zależności od wersji oferowany jest napęd na przód lub na cztery koła. Dostępne są także 6-biegowe przekładnie manualne oraz skrzynie multitronic i S tronic. W ofercie pojawi się również praktyczna odmiana Avant, sportowa wersja S6 i ekstremalna edycja RS6 z motorem ośmiocylindrowym.











Źródło: Moto Target







#2 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 02 grudzień 2010 - 12:00

no i kolejny pasztet wypuszczaja a tak lubiłem audi ... za to bardzo fajna keirownica i srodek w tej pokazowej wersji - ciekawe ze teraz podstawowy silnik to juz bedzie V6 2,8 - duży .. zdaje sie ze poprzednia wersje mozna bylo wziac nawet z 2.0 ? a to spalanie to jakis zart ? ja rozumiem ze robia coraz oszczedniejsze te silniki ale zeby 2,8 V6 w takiej duzej budzie palilo 7 litrów to dla mnie herezja ...

w RS widze ze poszli w dałnsajzing bo poprzednie miało chyba V12 - tylko ciekawe jaka pojemnośc będzie tego wiejt

#3 yours-cars

yours-cars

    1

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 12 kwiecień 2011 - 16:50

klasyka i dalej klasyka jednak przód coraz agresywniejszy




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development