Skocz do zawartości




Zdjęcie

Nowości od Alfy Romeo: 4C, Giulia, Diva, Kamal


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 09 maj 2011 - 20:54

2012: Alfa Romeo 4C









Piękne sportowe coupé nawiązujące pod względem stylistycznym do ekskluzywnego, krótkoseryjnego modelu 8C, zadebiutuje już w przyszłym roku i ma kosztować od 45 tysięcy euro. Samochód w formie modelu koncepcyjnego zadebiutował w czasie marcowej wystawy w Genewie, ale wersja produkcyjna będzie niestety musiała obejść się bez superlekkiej i wytrzymałej struktury nadwozia z włókna węglowego. Na szczęście zachowane zostanie umieszczenie silnika 1750 TBi o mocy przynajmniej 200 KM w pozycji centralnej oraz napęd na tył. Przewidywana skala produkcji to zaledwie 4-5 tysięcy egzemplarzy rocznie.

2012: Alfa Romeo Giulia










Bardzo oczekiwany następca modelu 159, który będzie głównym filarem powroty Alfy Romeo na rynek amerykański. Nazwa Giulia została zapożyczona z bardzo udanego modelu marki z 1962 roku. Długość nadwozia wzrośnie do 4,8 metra, a bazą techniczną będzie przedłużona platforma C-D Evo użyta w kompaktowym modelu Giulietta. Pod maskę mają trafić diesle o mocach 105, 140 i 170 KM, a w gamie silników benzynowych znajdą się silniki 1.4 MultiAir o mocach 140 i 170 KM, a także jednostka 1750 TBi osiągająca nawet 250 KM. W specjalnej wersji na rynek amerykański znajdzie się pochodzący od Chryslera silnik V6 Pentastar o pojemności 3,6 litra i mocy 290 KM. Niedługo po sedanie pojawi się też stylowe kombi, a ceny Giulii będą zaczynać się od ok. 28 tysięcy euro.

2013: Alfa Romeo Kamal









Koncepcyjny Model SUV-a Alfy Romeo nazwany Kamal powstał już w 2002 roku, ale nie zdecydowano się na rozpoczęcie prac nad wersją produkcyjną. Teraz, w obliczu ogromnego wzrostu popularności kompaktowych crossoverów podjęto decyzję o wprowadzeniu na rynek własnego modelu. Techniczne możliwości do tego otworzyło przejęcie przez koncern Fiat Chryslera. Kamal (nazwa nieoficjalna) będzie dzielić platformę z przyszłym Jeepem Compassem. Oprócz modelu z napędem na obie osie będzie też występować wariant przednionapędowy. Pod maskę trafią po dwa silniki benzynowe i diesla o mocach 140 i 170 KM. Ceny mają zaczynać się od 34 tysięcy euro.

2014: Alfa Romeo Spyder





Następca Brery Spyder, która z oferty marki została wycofana z końcem zeszłego roku. Debiut tego modelu jest planowany na 2014 rok, a przewidywana cena podstawowa to 38 tysięcy euro. Istnieją na razie dwie hipotezy dotyczące koncepcji technicznej tego samochodu. Może to być wersja otwarta niszowego 4C, lub model z silnikiem umieszczonym z przodu, napędzającym przednie koła, oparty na jednym z wielkoseryjnych modeli Alfy.

2015: Alfa Romeo Diva





Oficjalne plany marki do 2014 roku nie przewidują wprowadzenia w klasie zdominowanej przez BMW serii 5 następcy nie produkowanego od 2007 roku modelu 166. To nie znaczy, że firma rezygnuje z tego segmentu. W 2015 roku może pojawić się pierwsza Alfa z tylnym napędem (pomijając 8C) od czasu ciekawego pod względem technicznym, ale znacznie mniej finezyjnego pod względem stylistycznym sedana 75 z lat osiemdziesiątych. Diva mogłaby powstać na bazie platformy nowego Chryslera 300C, wykorzystywałaby też duże amerykańskie silniki, w tym być może nawet 5.7 V8 Hemi. Na rynku europejskim kluczowym silnikiem byłby diesel 3.0 V6 firmy VM Motori, znany już z Jeepa Grand Cherokee. Ceny zaczynałyby się od około 36 tysięcy euro.

Źródło:mototok.pl

#2 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 10 maj 2011 - 09:19

kurde co by nie mowic o alfie , robia piekne samochody , z zewnatrz i w srodku , no moze poza tym suwokrosołwerem - wg mnie niepotrzebny ten model - troche nie pasuje do marki - choc moge sie mylic , reszta - bajka !

#3 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 10 maj 2011 - 10:46

No dla mnie ta Giulia która ma być następcą 159 jest kosa najwieksza
Pod praca u mnie stoi codzień granatowa 159 z beżową skórą i nie ma dnia zebym nie rzucił okiem, wtedy chwilowo żałuję że zamiast VC nie poszukałem czegoś takiego
4C tez fajne.

#4 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 10 maj 2011 - 11:04

ze dwa razy mialem okazje przejechac sie 159 co prawda nie wiele bo w sumie moze zrobilem ze 40 km po miescie , ale w srodku jest jeszcze lepiej niz na zewnatrz (to byl dobra wersja z dobrym motorem), tylko ten strach przed alfami ... To sa auta dla kierowcow , jak mawiaja anglicy

#5 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 10 maj 2011 - 13:26

No ja nie siedziałem w 159 ale jak patrzyłem na ta deche w którą wmontowany jest arkusz blachy to mnie nie porywało jakoś

#6 Neo3

Neo3

    1

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 14 maj 2011 - 09:49

8C to nie czasem to ktore hom drogowej nie miało ?

#7 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 16 maj 2011 - 11:00

Ke ?

#8 Wańek

Wańek

    1

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 03 sierpień 2011 - 21:47

Inna wizja Kamala:





#9 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 04 sierpień 2011 - 09:15

No ta "inna" wersja, zdecydowanie lepsza od tamtych




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development