Skocz do zawartości




Zdjęcie

Xenon H4 kawasaki gpz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 peepeek1

peepeek1

    1

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 18 wrzesień 2010 - 11:42

Mam pytanie jaki jest koszt wymiany świateł na xenon

Żarówka to h4, motor to kawasaki gpz 500 96'

Koszt xenonu iwymiany jakby sie Ktoś orientował :)

Zmieniony przez - peepeek1 w dniu 2010-09-18 12:43:02

#2 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 21 wrzesień 2010 - 08:18

zestaw dobry bixenonowy na allegro ok 300 do auta ,wiec na motocykl mysle ze nie wiecej jak 200 co do wymiany to sam powinienes to ogarnac jesli masz chocby troche pomyslunku technicznego - jest to bardzo proste , sam zmienialem u siebie

#3 peepeek1

peepeek1

    1

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 21 wrzesień 2010 - 21:37

no zastanawiałem sie nad tym

ale znajomy mówi by nie trafić w Chiński "syf"

a ceny sie nie dowiem bo po prostu chciałem pozbierac kasę, zrobić to na święta a odpowiedz jest jak bedzie kasa daj znac

http://allegro.pl/zestaw-motocykl-h4-bixenon-xenon-sklep-i1238843332.html

a ten 100zł droższy

http://allegro.pl/japonski-hid-xenon-kit-h4-bixenon-motor-poznan-i1214107561.html



Zmieniony przez - peepeek1 w dniu 2010-09-22 07:53:00

#4 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 07:31

prawda jest taka ze co nie kupisz to na 99% bedzie pochodzilo z chin - ale wiadomo ze im tansze tym gorsze (nie koniecznie dziala to w druga strone) zwroc uwage zeby byla gwarancja i najlepiej zeby realizowal ja sprzedajacy, zeby nie bylo sytuacji ze musisz czekac miesiac czy iles czasu na wymiane zestawu

nawet moje japonskie radio (uznanej firmy) na na odwrocie panelu naklejke made in china

Zmieniony przez - Ygor w dniu 2010-09-22 08:34:19

Zmieniony przez - Ygor w dniu 2010-09-22 08:34:28

#5 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 10:09

Zrobie małego offtopa.

Bo tak patrze na te aukcje i wszystko pieknie długie-krótkie a jak to jest jak np. u mnie w aucie, gdzie mam odrębną żarówę długich i soczewe krótkich

#6 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 10:14

mozesz sobie albo zrobic niebixenon (czyli zwykly ksenon) a dlugie zostawic na halogenie , albo jedno tak drugie tak - jakie masz zarowki ? trzeba by sie rozejrzecz moze jest zestaw ktory ogarnie 4 zarniki na dwoch przetwornicach zeby nie trzeba bylo kupowac dwoch oddzielnych zestawow , bo 4 przetwornice pod maska to juz tlok ...

#7 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 11:25

Krótkie mam H7 długie to takie zwykłe 1,2W.
Wiec wychodzi "mono" xenon pewnie z czegos takiego:
http://moto.allegro.pl/zestaw-xenon-h7-can-bus-hid-passat-b6-vectra-c-i1239835659.html

#8 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 11:35

pisza tam ze niby zero zaklocen - jak ja mialem ksenon i pozyczylem cb radio to jak wlaczylem lampy to byl jeden szum acha i wiesz ze mimo ze masz soczewke to bedzie pełen nielegal i nie przejdziesz przegladu ? i proponuje temperature barwowa 4300 - ja mialem 6000 i drugi raz bym nie wzial - jest zbyt niebieski i rzuca sie w oczy , 4300 jest bielsze. mozesz sobie tez dokupic po prostu niebieska zarowke na dlugie - niebieskie swieca na bialo

#9 AliBabus

AliBabus

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 13:26

Ogólnie myśle żeby kupić sobie póki co niebieską H7 żeby sie ładnie soczewa mieniła

#10 peepeek1

peepeek1

    1

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 13:55

6000k jeszcze przejdzie

kumpel ma w cbrce 10000k i na razie bez problemów

hmm czyli ten za 300zł a koszt orientuje sie ktoś?

bo w opisie jest że bixenon to już nie takie łatwe;>?

#11 Ygor

Ygor

    1

  • Validating
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 14:08

no wiesz , moze nie ma problemow ale 10 000 to juz fiolet chyba - jak dla mnie brzydko i rzuca sie w oczy.

Bixenon w montazu jest tak samo latwy - roznica jest taka ze jak zalozysz pojedynczy ksenon na h4 to nie bedziesz mial dlugich a w motocyklu to lipa - bixenon rozni sie od kseononu tym ze kiedy nacisniesz dlugie , to w palniku przesuwa sie taka przeslona i wtedy swieci duzo dalej - ale mimo wszystko jest to jedna wtyczka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development