Skocz do zawartości




Zdjęcie

Budowa auta do KJS - Polonez 2.0 24v


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#76 Neo3

Neo3

    1

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 29 wrzesień 2010 - 22:36

Persil pytanie
czy most od trucka wchodzi p&p?
Wiem ze jest troszeczke szerszy i nieco sier rozni stad pytanie. Orientujesz sie?
Drugie pyt, nie wiesz czyvrurowy kolektor wydechowy od gsi pasuje do gli, czapka jest identyczna?

#77 persil89

persil89

    Ω

  • Members
  • PipPipPip
  • 3738 postów

Napisano 30 wrzesień 2010 - 10:11

zależy jaki polonez bo były z szerokim zawiasem i wąskim. 2 inne przełożenia więc uwaga - truck ma krótsze przełożenie (ja muszę już unikać bo i tak mam krótkie ) 3. Nie jestem pewien ale może się tył obniżyć (moje domysły)
http://img299.imageshack.us/img299/2308/dsc01517r.jpg
resor tu ma 2-3 pióra a w rucku 6albo 7 nie pamiętam czyli most ma chyba dłuższe ucho do mocowania więc zawieszenie idzie do dołu.

a kolektor to hmm powiem szczerze nie raz się gapiłem na to i przy tym silniku i przy tym ale nie zwracałem uwagi myśle że taki sam
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1533248.html tu cos znalazłęm

Zmieniony przez - persil89 w dniu 2010-09-30 11:51:23

#78 Neo3

Neo3

    1

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 30 wrzesień 2010 - 14:01

ze most jest krotszy to wiem chodzilo mi wylacznie o jego mocowanie, wiem również ze różni się mocowaniem regulatora siły hamowania.
w truckach bylo 6 piór.
A że pasuje kolektor to juz wiem, przypomnialem sobie ze u nas na hamowni jest silnik z fiata 1500 na gazniku z wydechem z GSi. Ku scislosci w GSI jest spawany rurowy a w GLi jest zeliwny odlew.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development