Skocz do zawartości




Zdjęcie

Manipulacja w mediach


837 odpowiedzi w tym temacie

Katalogi.pl

Katalogi.pl
  • Bywalec
Tekst alternatywny

#811 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 27 luty 2017 - 10:53

Tym z Czerskiej to się wszystko z kasą kojarzy.... taka nacja :rolleyes:

 

16997845_624128357792615_499306310899663


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#812 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 28 luty 2017 - 12:14

Swoją drogą zawsze mnie wkurzało, że na mojej działce (własności) nie mogę dyspoonować tym co do mnie należy, a muszę prosić o łaskawą zgodę jakowegoś urzędnika, albo zapłacić wiele tysięcy od drzewa... Nie dziwi mnie ani trochę, że ludziska korzystją z wolności której nie mieli ani w komunie, ani potem.

 

katolicy-i-ekologia-dr-konrad-tomaszewsk
Dr K. Tomaszewski: Nie dajmy się zmanipulować ws. wycinki drzew 25 lutego 2017 18:50

/w Informacje, Polecamy, Polska
Radio Maryja

 

Nie wiem, czy w niektórych komercyjnych mediach dochodzi do świadomej manipulacji w sprawie wycinki drzew, ale należy poruszać ten temat, bo dotyczy on wyłącznie prywatnych posesji – powiedział w programie „Aktualności dnia” na antenie Radia Maryja dyrektor generalny Lasów Państwowych dr Konrad Tomaszewski. Gość programu wskazał również, że projekt ten nie powstał z inicjatywy ministra środowiska.

Od 1 stycznia obowiązują nowe przepisy dotyczące wycinki drzew na prywatnych posesjach. W komercyjnych mediach dochodzi jednak do manipulacji i mówi się nawet o wycinaniu lasów. Jak podkreślił dyrektor generalny Lasów Państwowych dr Konrad Tomaszewski, nie wiadomo, co jest przyczyną tych przekłamań, ale istotnie zmiany w ustawie o ochronie przyrody odnoszą się wyłącznie do substancji drzewnej zajmującej nieruchomości w prywatnych posesjach.

Ta ustawa w ogóle nie dotyczy lasów będących we władaniu Lasów Państwowych, ani nie dotyczy jakichkolwiek innych lasów, co nie przeszkadza, aby w niektórych komercyjnych telewizjach pokazywać regularną wycinkę, a w zasadzie użytkowanie w ramach ochrony lasów, dokonywanej przez Lasy Państwowe. Nie wiem, czy jest to świadoma manipulacja czy brakuje telewizji materiału filmowego, ale dobrze, że poruszamy ten temat, bo to zagadnienie dotyczy wyłącznie gruntów prywatnych – podkreślił dr Tomaszewski.

W przestrzeni medialnej dochodzi również do innych manipulacji, tj. wskazywanie, że ten projekt powstał z inicjatywy ministra środowiska prof. Jana Szyszko – dodał.

Ten projekt powstał z inicjatywy poselskiej. Zapewne w wyniku wielu postulatów, które docierały do posłów, iż prawdziwą mitręgę trzeba przejść, żeby wyciąć jedno drzewo na prywatnej posesji. Praktycznie 100 proc. decyzji, w ramach wycinki drzew, było załatwianych pozytywnie. Wystarczyło bowiem napisać, że drzewo zagraża przestrzeni publicznej, żeby samorząd wydawał zgodę na wycinkę. Ale ażeby ją uzyskać, trzeba było przejść prawdziwą mitręgę – powiedział dyrektor generalny Lasów Państwowych.

Poprawka w ustawie o ochronie przyrody dotyczy dwóch kwestii, tj. wycinania drzew na prywatnej posesji oraz wycinania drzew pokrywających grunty rolne. (…) Nie dajmy sobie wmówić, że teraz można będzie bez konsekwencji wycinać drzewa w lasach czy parkach publicznych – podkreślił dr Konrad Tomaszewski.

Całą rozmowę z dr Konradem Tomaszewskim, generalnym dyrektorem Lasów Państwowych z „Aktualności dnia” można odsłuchać [tutaj]

 

http://www.radiomary...-wycinki-drzew/


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#813 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 02 marzec 2017 - 14:18

Cóż, szwabska propaganda może zostać ukrócona? %-)

Strach przed repolonizacją mediów. Szef Lisa wściekle o Kaczyńskim
Dodano: 01.03.2017 [17:10]
148838460615264194709.jpg
foto: Tomasz Adamowicz/Gazeta Polska
 
Mathias Döpfner, szef Axel Springer, opublikował tekst na jednym z portali, w którym wściekle zaatakował prezesa Prawa i Sprawiedliwości. To reakcja na zapowiedzi partii rządzącej dotyczące repolonizacji mediów. Döpfner zaczął m.in. straszyć, że wprowadzenie poprawek do polskiego prawa „będzie zgodne z modelem rosyjskim”.

Prawo i Sprawiedliwość od dawna mówi o konieczności przeprowadzenia repolonizacji mediów. – Polska jest jednym z niewielu krajów w Europie, gdzie nie ma ustawy o dekoncentracji mediów – mówił niedawno prezes Prawa i Sprawiedliwości. Z kolei poseł PiS Barbara Bubula w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl stwierdziła, że „jeśli będzie trzeba, znajdzie się sposób na odbieranie gazet zagranicznym grupom medialnym”. – Trzeba zdać sobie sprawę, że jest to decyzja o charakterze strategicznym, tutaj nie ma na co czekać – podkreśliła.

Jak przypominają wirtualnemedia.pl na początku tego roku Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego powołało zespół, złożony z przedstawicieli tego resortu, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Urzędu Konkurencji i Konsumentów, który analizuje obecne przepisy dotyczące sektora mediów pod kątem wprowadzenia nowych, ograniczających możliwości koncentracji kapitałowej, zwłaszcza przez podmioty zagraniczne. 

CZYTAJ WIĘCEJ: No proszę! Jest w sejmie partia, która nie chce repolonizacji mediów

Zapowiadane zmiany na pewno nie są na rękę szefowi Axel Springer (AS). Ringier Axel Springer Media, w której AS ma mniejszościowe udziały, wydaje w Polsce wiele tytułów prasowych (m.in. „Fakt”, „Newsweek”, „Przegląd Sportowy”, „Komputer Świat”, „Forbes” i „Auto Świat”) oraz serwisów internetowych (m.in. onet.pl), jej polska spółka ma też 49 proc. udziałów w firmie Infor Biznes wydającej m.in. „Dziennik Gazetę Prawną”. 

Mathias Döpfner, który stoi na czele AS, zamieścił tekst na portalu politico.eu, w którym uderzył m.in. w Jarosława Kaczyńskiego.– napisał Döpfner, a za przykłady posłużyły mu działania rządu Węgier oraz Jarosława Kaczyńskiego. Według szefa Axel Springer, prezes Prawa i Sprawiedliwości „po prostu wszystkich dziennikarzy telewizyjnych, których nie lubi, wymienia na innych”. – zagrzmiał. 

Jak widać, niemieccy przełożeni Tomasza Lisa, naczelnego „Newsweeka”, muszą bardzo bać się zmian na polskim rynku medialnym, które zapowiada Prawo i Sprawiedliwość. Atak Mathiasa Döpfnera na Jarosława Kaczyńskiego dobitnie o tym świadczy.
 

http://niezalezna.pl...le-o-kaczynskim


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#814 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 03 marzec 2017 - 11:34

17103351_625485437656907_368156661667693

 

 

Akcja wiewiórka. "GW i lewactwo grzeje się fotką, a drzewa wycięła Gronkiewicz-Waltz w 2016"
bd128ce677135cf5e6fb2c46a0db.jpeg
Wiewiórka
GW i lewactwo grzeje się fotką, a drzewa wycięła HGW w 2016 - wiewiórka rzeczywiście staje się symbolem, ale manipulacji "opozycji totalnej" - w ten sposób publicysta tygodnika "Do Rzeczy" Rafał Ziemkiewicz odniósł się do najbardziej popularnego zdjęcia ostatnich dni mającego być symbolem „Lex Szyszko”
 

"Takie zdjęcia będą teraz codziennym widokiem. Ktoś sobie wymyślił ustawę, ktoś tworzy uchwały... Drzewa znikają... Czy ktoś zastanawia się nad tym, że każde z drzew jest domem dla wielu istot. Dokarmiamy zimą ptaki i wiewiórki. Cieszymy się, gdy latem słyszymy śpiew ptaku, a w parku widzimy przebiegającego rudzielca. Załączony obrazek jasno pokazuje jaką krzywdę wyrządzamy przyrodzie. Ta wiewiórka straciła swoją dziuple, w której prawdopodobnie utkała z porostów i mchu "gniazdo". Jej cierpienia nie trzeba chyba opisywać... Zostawiam Wam ten obrazek. Wy wysuńcie własne wnioski" – napisał jeden z użytkowników Facebooka udostępniając zdjęcie zrobione w stołecznym Parku Szczęśliwickim a przedstawiające przytuloną do drzewa wiewiórkę.

Fotografię szybko podchwyciły media, a z największym przejęciem opisywały je te nieprzychylne Prawu i Sprawiedliwości. "To zdjęcie właśnie staje się symbolem Lex Szyszko. Wiewiórka skulona w pniu ściętego drzewa" – obwieszcza Gazeta Wyborcza. "Szyszko powinien zobaczyć, do czego doprowadził. To najbardziej poruszające zdjęcie jakie trafiło ostatnio do sieci" – pisze z kolei Natemat.pl.

Na to, jak rzeczywiście wygląda sprawa z wiewiórką i wycinką drzew w Parku Szczęśliwickim zwracają uwagę publicyści, którzy wskazują, że teren ten należy do miasta stołecznego Warszawy, a wycinka miała miejsce w 2016 roku, a więc przed wejściem w życia obecnie obowiązującego prawa.

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
/ Źródło: Twitter / Facebook

https://dorzeczy.pl/...ltz-w-2016.html


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#815 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 03 marzec 2017 - 14:19

Sytuacja- manipulacja się rozwija... :D  Drzewo stoi na swoim miejscu, jeno wiatr konar złamał.  Słowem "gówno.prawda", jak zwykle...

 

17103523_625494834322634_718261025658356

 

 

16938946_1501991916502420_87886557680705

 

nawet KGB24 odcina się od Czerskiej %-)

 

http://tvnwarszawa.t...ura,225525.html


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#816 OSTOJA2

OSTOJA2

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1225 postów

Napisano 03 marzec 2017 - 14:45

MARTWA WIEWIÓRKA.
 
"Chodziło mi tylko o wiewiórkę". Autor zdjęcia zdradza, dlaczego tak naprawdę sfotografował martwe zwierzę
Kamil Łapiński jest zdziwiony falą komentarzy, które pojawiły się w sieci po publikacji jego fotografii, którą tak naprawdę wrzucił znajomy jego kolegi, a nie on sam. „Chodziło mi tylko o wiewiórkę” – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualną Polską. Mężczyzna opowiedział nam, o tym jak doszło do zrobienia zdjęcia, oraz dlaczego jakakolwiek wycinka drzew powinna być dobrze przemyślana.
17091085_1518372151536680_1086218293_our
Kamil Łapiński

WP:Jak to się stało, że ją zauważyłeś?

Kamil Łapiński: Szedłem do pracy przez Park Szczęśliwicki i zobaczyłem kawałek świeżo ściętego drzewa, wokół którego jeszcze leżały wióry. W zagłębieniu dostrzegłem śpiącą wiewiórkę, więc szybko wyjąłem telefon, żeby uwiecznić ten moment. Chciałem pstryknąć jedną fotkę i pójść dalej.

-Ale tego nie zrobiłeś.


- Nie, bo widząc, że ona nie ucieka zacząłem powoli podchodzić bliżej. Gdy udało mi się zrobić zdjęcie, stojąc tuż nad nią, to dopiero wtedy dotarło do mnie, że zwierzę nie żyje. Stałem i w duchu liczyłem na to, że zaraz się obudzi.

 

http://wiadomosci.wp...18b97&_ticrsn=3



#817 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 03 marzec 2017 - 18:37

17103532_1445663822151749_4197382056641817021938_1445672788817519_16316564341716


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#818 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 04 marzec 2017 - 13:08

Wiewiórka na pniu drzewa symbolem „lex Szyszko”? Internetowa manipulacja

bz,az publikacja: 03.03.2017 aktualizacja: 12:46 

 

uid_8d6e7a6badd086ac5b4ad9a9b314ea3b1488

Drzewo nadal stoi (fot. Urząd M.ST. Warszawy, Dzielnica Ochota)
Zdjęcie martwej wiewiórki w zagłębieniu pnia ściętego drzewa w Parku Szczęśliwickim w Warszawie wywołało burzę w internecie. Stało się już symbolem tzw. „lex Szyszko”, czyli spowodowanych nową ustawą masowych wycinek drzew. Tymczasem drzewo nadal stoi w parku, nie zostało wycięte. Świadczą o tym zdjęcia, które portal tvp.info dostał z Urzędu Dzielnicy Ochota.
– Jesienią ub.r. z powodu wichury albo burzy złamał się konar drzewa z Parku Szczęśliwickiego, którego zdjęcie obiegło teraz internet. Usunęliśmy spróchniały konar, a drzewo nadal stoi przy ul. Drawskiej. Dbamy o to drzewo, jest dość duże i stare, wielokrotnie usuwaliśmy mu spróchniałe gałęzie. Nikomu nawet do głowy nie przyszło, żeby to drzewo ściąć. Wiewiórka prawdopodobnie znalazła sobie tę dziuplę, by spędzić w niej ostatnie chwile życia, albo ktoś znalazł martwe zwierzę i tam je położył – powiedziała portalowi tvp.info rzeczniczka Urzędu Dzielnicy Ochota Monika Beuth-Lutyk

Jak tłumaczyła w Parku Szczęśliwickim nie były prowadzone w tym roku żadne wycinki, nie robiono nawet tzw. cięć pielęgnacyjnych drzew. A park jest „skarbem Ochoty” i wszystkie prace związane z drzewami prowadzone są z niezwykłą ostrożnością i starannością.
#wieszwiecej | Polub nas
uid_135bc68dbcd081715db0fbac373889a11488
To zdjęcie poruszyło internautów (fot. Facebook)
Tym razem to nie „lex Szyszko”

Zdjęcie martwej wiewiórki w zagłębieniu pnia drzewa wywołało oburzenie internautów. Udostępniano je tysiące razy. Pojawiły się komentarze, z których wynika, że ustawodawcy, którzy dopuścili do wycinki drzew, „mają na rękach krew zwierząt. Zdjęcie okrzyknięto symbolem tzw. „lex Szyszko”.

Chodzi o ustawę, która weszła w życie 1 stycznia 2017 r. Zgodnie z nią właściciele prywatnych posesji są zwolnieni z obowiązku uzyskania w urzędzie gminy (miasta) zgody na wycinkę drzew, jeżeli nie jest ona związana z działalnością gospodarczą. W innych wypadkach o zezwolenie trzeba będzie się starać, ale dopiero w odniesieniu do drzew, których obwód (mierzony na wysokości 130 cm) przekroczył metr. Chodzi więc o drzewa mające co najmniej kilkanaście lat.

PiS zapowiada teraz nowelizację tej ustawy, która stała się przedmiotem prawie ogólnonarodowej dyskusji.

Drzewo, w którym znaleziono wiewiórkę jednak nadal stoi, trudno więc traktować je jako symbol walki z nową ustawą.
uid_4e03d91d38b807b12380adefc0969bca1488
Zdjęcia drzewa z ul. Drawskiej w Warszawie, które dostaliśmy z Urzędu Dzielnicy Ochota
„Każde drzewo to dom wielu zwierząt”

– Gdy niszczymy drzewo, niszczymy jednocześnie miejsce, w którym mieszkają zwierzęta. To jest poza wszelką dyskusją. Zawsze przed wycinką powinniśmy dokładnie sprawdzić, czy drzewo, które chcemy usunąć było domem dla np. wiewiórek. Apelujemy więc do firm, które się tym zajmują, o odpowiedzialne działania – mówi portalowi tvp.info Radosław Fedaczyński z Ośrodka Rehabilitacji Dzikich zwierząt w Przemyślu.

– Wiewiórki towarzyszą nam od zawsze. Naprawdę niewiele potrzebują do życia, wystarczy im kilka drzew w środku miasta. Są elementem tak potrzebnej nam bioróżnorodności. Ich populacja zawsze reguluje się w sposób naturalny, człowiek nie powinien ingerować – podkreśla Radosław Fedaczyński.
www.tvp.info

 

http://www.tvp.info/...owa-manipulacja


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#819 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 05 marzec 2017 - 18:09

16939504_1503785662989712_19176385056580


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#820 OSTOJA2

OSTOJA2

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 1225 postów

Napisano 07 marzec 2017 - 19:42

C6Uw39oXEAYcZy5.jpg

 

 

:rolleyes:  :) :D :lol:



#821 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 10 marzec 2017 - 20:19

Polska: ponad TRZY CZWARTE prasy w rękach podmiotów z OBCYM kapitałem!
 
 
NewsweekLis.jpg
Przez Darek Matecki - Grudzień 1, 2016 
 
 
Co dalej z repolonizacją mediów? W sejmie ruszyła dyskusja na ten temat. Dane z rynku prasy mogą niepokoić. Większość ukazujących się tytułów pozostaje w rękach zagranicznego kapitału, który dysponuje de facto monopolem na przekaz informacji. – To ewenement w skali światowej – zauważali parlamentarzyści.
 
Sprawą repolonizacji mediów zajęła się sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu. Jak mówiła Elżbieta Kruk (PiS), o ile nie dziwi fakt, że kapitał zagraniczny lokuje swoje środki w mediach, to niepokoi to, że w Polsce dzieje się to w sposób niekontrolowany.
 
– Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy, w 2014 roku w Polsce zagraniczny kapitał był właścicielem 138 czasopism i gazet, które ukazały się w łącznym nakładzie 567 mln egzemplarzy. Natomiast polski kapitał był właścicielem jedynie 47 tytułów, które ukazały się w łącznym nakładzie 178 mln egzemplarzy. Jak łatwo wyliczyć, podmioty o kapitale zagranicznym kontrolują w naszym kraju 76 proc. udziałów na rynku prasy – powiedziała.
 
W opinii Stefana Bratkowskiego, „bardzo niebezpieczne jest urabianie opinii publicznej przez zagraniczne media o monopolistycznej pozycji zwłaszcza w środowiskach lokalnych. Może to zagrozić obiegowi informacji w naszym kraju i spowodować, że w dyskusji o ważnych dla Polaków sprawach moderatorem będą tylko zagraniczne podmioty”.
 
NiemieckieMediawPolsce-1.jpg
 
NiemieckieMediawPolsce Niepokojące zjawisko koncentracji mediów zauważyła Europejska Federacja Dziennikarzy. Ich zdaniem obcy kapitał, w 75 proc. niemiecki, opanował 85 proc. rynku mediów w Europie Środkowej, w tym ponad 50 proc. rynku prasowego. – W innym raporcie czytamy, że stary monopol państwa totalitarnego został w Europie Środkowej zmieniony na monopol obcego kapitału, gdzie niemieccy właściciele gazet w Polsce, Czechach i na Węgrzech próbują narzucać redakcjom swój, zgodny z narodowym interesem, punkt widzenia. To wielkie zagrożenie dla niezależnego dziennikarstwa i wolności myśli – relacjonowała Kruk.
 
Zdaniem ekspertów, napływ inwestycji zagranicznych do polskich mediów spowodował „pogorszenie się jakości oraz upadek ich bezstronności”. Tymczasem na Zachodzie panuje świadomość, że za wpływami w gospodarce, w tym w mediach, idzie polityczne uzależnienie. Dlatego „zachowuje się tam narodową kontrolę nad sektorami strategicznymi, a za takie uznawane są media. Ściśle dba się tam o dywersyfikację wpływów”. Za: pch24.pl, źródło: radiomaryja.pl
 

 

 


Czytaj więcej na: http://prawicowyinte...bcym-kapitalem/

Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#822 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 10 marzec 2017 - 20:31

Magdalena Ogórek grozi sądem. Gazeta.pl zmienia tytuł
Opublikowano dnia 08.03.2017 13:58
 
 
- Ogórek z dotacją od ministra Glińskiego. Dostała maksymalną kwotę - grzmi Gazeta.pl. Jest już odpowiedź Magdaleny Ogórek. A tytuł jest już zmianiony
 

screen YouTube

Tak gra GW, z którą spotkam się w sądzie jak z każdym za szerzenie tego kłamstwa.Dotacja jest dla wydawnictwa, autor nie ma z niej ani 1zł


- odpowiedziała na Twitterze Magdalena Ogórek

Książka Ogórek z dotacją od ministra Glińskiego. Dostała maksymalną kwotę

- tak w tej chwili brzmi tytuł na Gazeta.pl

 

 

Tak gra GW, z którą spotkam się w sądzie jak z każdym za szerzenie tego kłamstwa.Dotacja jest dla wydawnictwa, autor nie ma z niej ani 1zł.

 

 

C6ZMdA7WYAE0KjG.jpg

http://www.tysol.pl/...l-zmienia-tytul


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#823 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 12 marzec 2017 - 19:56

UWAGA! MAMY DOWÓD NA OSZUSTWA FACEBOOKA! TAK NISZCZĄ NIEPRZYCHYLNE "POLITYCE FB" STRONY! (VIDEO)
 
 
Od pewnego czasu zauważyliśmy, że Facebook znacznie obniża nam zasięgi na naszym portalowym FanPage'u. Współpracujemy z wieloma innymi stronami i okazuje się, że nie jest to tylko nasz problem!

oszustwofb.jpg

Otrzymaliśmy od was wiele screenów i skarg, że wasze polubienia zostały cofnięte wbrew waszej woli lub też nie możecie po prostu polubić konkretnych FanpPage'y. Na jedną ze stron użytkownik przesłał film, na którym zarejestrował co się dzieje gdy próbuje polubić lub obserwować daną stronę. 

 

Do tej pory ciężko nam uwierzyć aby aż tak bezczelnie Facebook moderował decyzje użytkowników tego portalu społecznościowego!

 

Całkiem niedawno o tym samym problemie wspominał redaktor naczelny portalu Pikio.pl. Cięcie zasięgów, kasowanie liczby polubień, ukrywanie postów na tablicy "fanów" danego FanPage'a. To jest właśnie ta polityka miłości Facebooka?

 

Czy aż tak bardzo strony o tej konkretnej tematyce zagrażają administracji Facebooka, że postanowiła je wykończyć w tak nieelegancki sposób?

 

W dniu wczorajszym nasza redakcja wystosowała pismo do przedstawicielstwa Facebook'a w Polsce. Oczekujemy na kontakt z ich strony i wyjaśnienia tej sytuacji. Dłużej sprawy pod dywan zamiatać nie można!

 

Wszystkich, którzy zauważyli u siebie na profilach podobne działania prosimy o zgłaszanie się do naszej redakcji na maila redakcja@wrealu24.pl i przesyłanie filmów, screenów, które pokazują podobne rzeczy. Nie można tego tak zostawić.

 

Sami zobaczcie. Film dotyczy strony o nazwie: Polacy Przeciw Manipulacji Mediów

 

http://wrealu24.pl/4...fb-strony-video

 


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#824 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 13 marzec 2017 - 13:44

17264774_629706850568099_702221984042951


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#825 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 14 marzec 2017 - 12:34

17309480_629779883894129_355312333246558

 

TVN powiela fejk newsa „Rzeczpospolitej”. Internauci oburzeni manipulacją medialną
Dodano: 13.03.2017 [23:50]
148944544915372295338.jpg
foto: TVP Info/printscreen
 

Dawno tak ordynarnego fejk newsa nie widziałem - tak przypisanie w "Rzeczpospolitej" kandydatce Frontu Narodowego na prezydenta Francji Marine Le Pen słów o chęci współpracy z liderem PiS „w „Słowo „demontaż” nie padło z ust Le Pen”

Mimo to media sprzyjające tzw. totalnej opozycji eksploatowały temat do granic możliwości. „Fakty” TVN zrobiły z tego jeden z głównych materiałów, wiedząc, że jest to informacja nieprawdziwa.


Fakty nie przejmują się tym, że informacja została kilkukrotnie zdementowana, nawet przez autora. Świadomie podają fejka jako fakt#FakeNews pic.twitter.com/VJn9oCVQuZ

— Demaskator (@DemaskatorProp) 13 marca 2017

Wcześniej do sprawy na swoim profilu na portalu Facebook odniósł się m.in. Dawid Wildstein.

Mam to szczęście, że znam francuski i przesłuchałem tę rozmowę

- napisał. Zdaniem publicysty doniesienia gazety to „kłamstwo level hard”.

Dawno tak chamskiego i ordynarnego fejk newsa nie widziałem

- dodał.

Wcześniej, w niedzielę wieczorem, do zapowiedzi materiału zawierającego domniemaną wypowiedź Le Pen o współpracy w 13 marca 2017


Szczyt bezczelności-manipulować przekazem, a jak się wyda-wpierać, że tego nie było.
Macie ludzi za idiotów?!#wstyd https://t.co/hVVkTta4Pc

— Świerzynka (@MSwierzynka) 13 marca 2017

Będzie premia coś czuję. https://t.co/8OwT6BHLKz

— Człowiek Bóbr (@czlowiek_bobr) 13 marca 2017

Za fake newsy nie powinno się przepraszać, tylko ponosić odpowiedzialność swoich kłamstw. Tego wymagałaby dziennikarska uczciwość.

— Marcin Makowski (@makowski_m) 13 marca 2017

No, a teraz poprosiłbym polityków opozycji i media, które podały kłamstwo o Le Pen i Kaczyńskim... marsz do przeprosin i sprostowań

— Dawid Wildstein (@DawidWildstein) 13 marca 2017

http://niezalezna.pl...ulacja-medialna


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#826 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 15 marzec 2017 - 12:18


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#827 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 17 marzec 2017 - 14:47

Policja schwytała poszukiwanego Hossa.

Ktoś myślał, że tego nie da się powiązać z polityką? Wyższy stopień obłędu i wszystko jest możliwe. Pracownikom Telewizja Superstacja* sugerujemy pilną konsultację ze specjalistą.

 

17353251_631272917078159_641323788722508

 

 

TYLKO U NAS. Treść CAŁEJ instrukcji szefa Ringier Axel Springer dla polskich dziennikarzy. Szokujące słowa!

opublikowano:

wczoraj · aktualizacja: wczoraj36212a9b789f41018fa0c2de3459b9c2.pngautor: YouTube
 
 
 

„Wiadomości” (TVP1) poinformowały o skandalicznej instrukcji szefa koncernu Ringier Axel Springer Marka Dekana dla polskich dziennikarzy pracujących w koncernie. Portal wPolityce.pl dotarł do treści tego komunikatu.

CZYTAJWNIEŻ: „Wiadomości” informują o instrukcji szefa Ringier Axel Springer dla polskich dziennikarzy. Mazurek: Niedopuszczalne, oburzające i skandaliczne

Trzeba przyznać, że obraz pewnej części polskich mediów, jaki wyłania się ze wspomnianej instrukcji jest przerażający!

Poniżej prezentujemy jego treść UWAGA! PISOWNIA ORYGINALNA:

Drogie Koleżanki i Koledzy,

Barcelona kontra PSG 6:1 - co to był za mecz! Jednak to nie te rozgrywki zasłużyły na miano starcia tygodnia. Ta kategoria należała do dwóch Polaków, którzy zmierzyli się ze sobą na arenie europejskiej, a ich spotkanie zakończyło się wynikiem 27:1!

Wyłącznym zwycięzcą nie jest jednak Donald Tusk, tak jak Kaczyński nie jest jedynym przegranym. Razem z Tuskiem wygrali Polacy - wszyscy ci, którzy są dumni z przynależności do Unii Europejskiej.

Badania pokazują, że takie poglądy ma blisko 80% polskiego społeczeństwa. Co do przegranych w tym starciu, to obok Jarosława Kaczyńskiego znalazła się dobra reputacja Polski jako rzetelnego partnera w UE.

Czego się dowiedzieliśmy:

1. Kaczyński, zapewne wbrew sobie, stał się najskuteczniejszym orędownikiem reelekcji Donalda Tuska.

2. Ideologia i prymitywne manipulacje przegrały z wartościami i rozsądkiem. Zarówno rządzone przez Orbana Węgry, jak i pozostałe kraje Grupy Wyszehradzkiej, poparły w głosowaniu Tuska.

3. UE nauczyła się, że o jedność nie warto zabiegać za wszelką cenę. To bardzo cenna lekcja na przyszłość, która z pewnością przyspieszy wdrażanie koncepcji UE różnych prędkości.

Ta ostatnia z lekcji ma kluczowe znaczenie dla Polski. W nadchodzącym czasie na autostradzie unijnej integracji pojawia się nie tylko pas szybkiego i wolnego ruchu, ale też parking. I to jest właśnie moment, gdy do gry włączają się wolne media, takie jak my.

Nigdy nie zapominajmy o podstawowych wartościach, jakie reprezentujemy: opowiadamy się za wolnością, rządami http://app.getrespon...mN&u=SeNZj&y=d

500 mln streamów miesięcznie, w tym 230 mln na żądanie

Prezentacja naszej wiosennej ramówki w ubiegłym tygodniu okazała się kolejnym sukcesem i spotkała się z bardzo pozytywnym medialnym odzewem. Aktualnie, w ujęciu miesięcznym, nasza Grupa uzyskuje oszałamiającą liczbę 500 mln streamów miesięcznie, z czego 230 mln na żądanie.

Daje nam to niekwestionowaną pozycję lidera na rynku polskim oraz plasuje Grupę w czołówce europejskich wydawców.

Pogratulujmy wspólnie zespołowi wideo tego wybitnego osiągnięcia!

Impact Day #ContentMarketing organizowany już po raz 5. przez Media Impact Polska. Startujemy *dzisiaj o 9.30. *

Wszystkich, którzy nie mogą pojawić się na miejscu zapraszamy na relację na żywo - TUTAJ http://app.getrespon...mN&u=SeNZj&y=e

Dziękuję za wszystkie maile i zdjęcia obrazujące, jak wyraziliście swoje uznanie wobec kobiet w dniu ich święta.

Muszę przyznać, że pomysłów Wam nie brakowało!

Zobaczcie sami http://app.getrespon...mN&u=SeNZj&y=G

 

http://wpolityce.pl/...szokujace-slowa


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#828 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 17 marzec 2017 - 22:45

Adolf pewnie dumny jest...

 

17353618_1429073413832905_90341602573185


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#829 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 19 marzec 2017 - 17:51

Szwabska propaganda...

 

17352210_1461337583917706_43421395730685

 

 

Kapitał nie ma narodowości? To zobaczcie jaki hejt przeciwko Polakom potrafią siać należące do Niemców media
wpis z dnia 5/04/2016

newsweek-okladki-610.jpg

foto: internet

Z okładek kontrolowanego przez niemiecki kapitał tygodnika wynika, że Polska jest "męczarnią", "Kokolandem", "krajem wściekłych ludzi", a sami Polacy są nieufnymi poganami. Wydźwięk jest taki, że można się wstydzić z Polski oraz z faktu bycia Polakami. A teraz wyobraźmy sobie, że polski kapitał przejmuje kontrolę nad np. "Der Spiegel". Co by się działo, gdyby tygodnik ten zaczął nagle sączyć anty-niemiecki hejt i pedagogikę wstydu skierowaną przeciwko Niemcom? Ciekawe jak szybko odwróciliby się od niego wszyscy reklamodawcy?

                                         

Należący do niemiecko-szwajcarskiego koncernu Ringier Axel Springer tygodnik "Newsweek Polska" jest w mojej opinii dobrym przykładem jak tworzyć w zbiorowej świadomości polskich czytelników patologiczne przekonanie o nikłej wartości swojego narodu, która w konsekwencji może powodować "kompleks niższości" wobec innych nacji. Wystarczy spojrzeć na bijące po oczach okładki "Newsweeka".Polska jest "męczarnią", "Kokolandem", "krajem wściekłych ludzi", a sami Polacy są podejrzliwymi i nieufającymi nikomu poganami. To, wraz z cyklicznymi atakami w tradycyjny kod kulturowy Polaków, sprawia, że establishment Brukseli i Berlina wyrasta w oczach czytelników tego tygodnika na zupełnie naturalne siły "postępu" i "europejskości", niejako z automatu mające legitymację do tego, by dzierżyć władzę nad "zaściankową, ciemno-brunatną, narodowo-katolicką" Polską. 

      
   

Budując wśród polskojęzycznych odbiorców medialnego przekazu przekonanie, że niedoścignionym wzorem jest "kosmopolityczna europejskość", czyli dziwna, ponadnarodowa wspólnota niesprecyzowanych interesów, niemieckie media w istocie działają na korzyść Berlina (tj. prawdziwej stolicy UE).Kreują bowiem poczucie lęku przed koncepcją silnej i niezależnej Polski, czyli takiej, która mogłaby realnie zagrozić gospodarczym interesom Niemiec. Kreują poczucie lęku przed postawami patriotycznymi czy pro-państwowymi, utożsamiając je z obciachem, żenadą czy wstydem.Odrzucają tym samym polski kod kulturowy, a w alternatywie proponują nieskrępowaną otwartość na wszystko to, co brukselskie i europejskie.

Mentalna odbudowa polskiego społeczeństwa, która będzie miała pozytywny wpływ na praktycznie każdą dziedzinę życia publicznego, jest z pewnością trudna, ale nie niemożliwa.Wymaga ona jednak wielkiego poświęcenia oraz skutecznych działań, które dadzą opór legalnej propagandzie uprawianej przez media należące do zagranicznego kapitału.

   

wpis z dnia 5/04/2016

http://niewygodne.in...kich-mediow.htm


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#830 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 20 marzec 2017 - 10:33

Wściekłość i panika w Brukseli. Raport: “Niemieckie media w Polsce tracą 98% wpływów od firm państwowych”. Internauci w siódmym niebie

Mar 19, 2017
alejakto-696x368.jpg

Wstrząsająca – przynajmniej dla mocarstw i koncernów zachodnich – informacja pojawiła się na twitterowym profilu EU Justice (tł. sprawiedliwość UE). Nasi “partnerzy” z zachodu są zszokowani, że prywatny tygodnik Newsweek, wydawany przez niemiecki koncern Ringier Axel Springer, stracił niemal wszystkie zlecenia reklamowe od instytucji państwowych w naszym kraju. Z naszych informacji wynika, że podobny los spotyka pozostałe media o obcym kapitale.

Dziesiątki lat rządów lewicowo-liberalnych sił w Polsce były dla wydawanych przez koncerny niemieckie jak Ringier Axel Springer, Bauer oraz polskie jak np. Agora istną sielanką. Nie trzeba było rywalizować na wolnym rynku z innymi wydawcami jak równy z równym, bo większość zysków to efekt horrendalnie intratnych umów reklamowych z instytucjami państwowymi.

Teraz, pierwszy od 1992 r. konserwatywny rząd Prawa i Sprawiedliwości, przerywa piękny sen wielkich koncernów medialnych. Nie podoba się to ani dziennikarzom i szefom największych pism – jak Adam Michnik czy Tomasz Lis, ani przedstawicielom zagranicznych koncernów – jak Mark Dekan, o którym ostatnio głośno.

Jak się okazuje, również w Brukseli, Berlinie i innych siedliskach “nowoczesnej demokracji” podniosło się niewyobrażalne larum. Po raz kolejny Jarosławowi Kaczyńskiemu, Beacie Szydło i reszcie ludzi pracujących nad ustawą o repolonizacji mediów, zarzuca się niszczenie demokracji, wolności słowa i – uwaga – “próbę zawłaszczenia również i prywatnych mediów”.

Tę narrację powielają już oczywiście przedstawiciele totalnej opozycji. Za to patriotycznie usposobieni użytkownicy internetu odpowiadają zdecydowanie i celnie. “Newsweek w Polsce traci 98% reklam od firm państwowych. Media dla demokracji” – alarmuje EU Justice. Internauci na tą wieść są w siódmym niebie i masowo pytają: “kto zawalił z pozostałymi dwoma procentami?”, “Dlaczego nie sto?”. Jedno jest pewne, a mianowicie to, że opozycja totalna będzie bronić obecności niemieckich mediów w naszym kraju jeszcze bardziej zaciekle, niż esbeckich emerytur i TW Bolka. Bowiem to właśnie rzeczone tytuły, mieniące się obiektywnymi i niezależnymi, wmawiają Polakom, że do UE i Donalda Tuska należy podchodzić bezkrytycznie, a każdy przejaw dumy narodowej, patriotyzmu i pamięci o narodowych bohaterach, to populizm i odradzający się na naszych oczach faszyzm, przez który wybuchła II wojna światowa. Tę wywołali rzecz jasna naziści, nie Niemcy. No, przynajmniej tak pisali w “Newsweeku”.

Źródło: NewsWeb.pl Zobacz WIĘCEJ > - NewsWeb.pl




lis.jpg



Były dyrektor w Axel Springer do Dekana: Wstydzę się, że w moim cv występuje okres pracy w pana firmie

Opublikowano dnia 19.03.2017 20:20

Piszę do Pana jako były pracownik kierowanej przez Pana firmy. Obserwując jej działania z ostatnich lat dziękuję Bogu, że pod koniec 2011 roku nasze drogi się rozeszły.Byłem zawsze dumny z pracy w Axlu, a później w holdingu Ringier Axel Springer, nie wstydziłem się ani jednej przepracowanej tam chwili i ani jednej decyzji. Teraz wstydzę się, że w moim cv występuje okres pracy w kierowanej przez Pana firmie - pisze do Marka Dekana szefa Ringier Axel Springer Media, który wystosował do polskich dziennikarzy kierowanego przez siebie wydawnictwa kontrowersyjny list będący przedmiotem medialnej i politycznej burzy oraz elementem dyskusji na temat repolonizacji mediów,Jerzy Karwelis były dyrektor wydawniczy Newsweek Polska i Forbes, dyrektor marketingu i dyrektor komercyjny w tych wydawnictwach, obecnie prezes wydawnictwa Vogel Publishing, prezes Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy i członek Zarządu Izby Wydawców Prasy

http://www.tysol.pl/zdj/zdjecie/5555

screen YouTube


- pisze Karwelis
- wyraża oburzenie były dyrektor w Axel Springer
- pisze Jerzy Karwelis

Cytat
O działaniach polskiego legalnego rządu ma Pan czelność pisać, że „ideologia i prymitywne manipulacje przegrały z wartościami i rozsądkiem”. Nawet gdyby to była prawda nie przystoi tak pisać do dziennikarzy, nawet gdyby Pan był Polakiem. Tym bardziej, że to nie jest prawda. Rząd Polski miał zwyczajne prawo do zgłoszenia swego kandydata i nie popierania obecnego. Gdzie Pan tu widzi ideologię i „prymitywne manipulacje”? Okazało się jednak, że skorzystanie z tych praw wywołuje furię. I gdzie tu Pańskie „wartości i rozsądek”?

- pyta prezez Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy

Cytat
Ringier Axel Springer stał się poprzez Pana list zdeklarowanym uczestnikiem wojny polsko-polskiej. To niestety kompromituje Pański holding prasowy, ale także stronę, po które się Pan z własnej woli opowiedział. Polacy mają podzielane w większości, wspólne historycznie złe zdanie o stronie polskiego sporu, która wymaga wsparcia od obcych sąsiadów. Wyświadczył więc Pan swoim ulubieńcom niedźwiedzią przysługę

- ocenia

Cytat
Przecież wiedział Pan, że ten listy wyjdzie w świat. Nie może być Pan aż tak nieświadomy, by nie wiedzieć jakie mógłby mieć (i ma) konsekwencje. Istnieje teoria, że nie jest Pan jedynym autorem tego listu, tylko wpisał się Pan w ciąg oficjalnie wysyłanych do polskiej publiczności i do rządzących ostrzeżeń, że niemieckie media będą walczyć z repolonizacją wszelkimi środkami.

- domyśla się Karwelis

Cytat
Ja mam jednak inną teorię – wydaje mi się, że to co Pan napisał ma szerszy kontekst – Zachód przygotowuje Polskę, że ta nie załapie się do Europy większej prędkości. Decyzja zapadła już dawno a teraz szuka się tuskowego pretekstu do zwalenia na Kaczyńskiego winy za zaparkowanie (jak Pan pięknie i obrazowo pisze. Szantażuje?) Polski na bocznym torze. Obwinienie Kaczyńskiego za (i tak już przesądzony) spadek do drugiej ligi ma odwrócić uwagę od rzeczywistych decydentów oraz wywołać falę protestów tych 80% zwolenników Unii, które wedle Pana instrukcji, jeśli Pańskie media zdołają wmówić im winę Kaczyńskiego, mogą zmieść PiS ze sceny politycznej.

- ocenia

Cytat
I na koniec, jeśli Pana nie przekonałem. Proszę sobie wyobrazić, że taki list słowo w słowo pisze polski właściciel do niemieckich czy szwajcarskich dziennikarzy. I to jeszcze nakazując wspieranie opcji prawicowej. Co by się działo? Toż to by był skandal na całą Europę i świat!

- konkluduje

Całość listu na DoRzeczy.pl. Zachęcamy do zapoznania się z całością
http://www.tysol.pl/...y-w-pana-firmie

Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#831 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 20 marzec 2017 - 12:45

Z cyklu "znajdź różnicę".

Fakt (Ringier Axel Springer) poleciał za skandalem, ale już pewnie zupełnym przypadkiem w trakcie konstruowania wielkiego nagłówka, zabrakło miejsca na tę jedną, drobną informację wskazującą na poprzedni rząd.

No co zrobić... Nie zmieściło się. Gratulujemy FAKT24.pl! Mark Dekan będzie dumny 263a.png

 

 

17361515_632565643615553_916045095690155


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#832 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 21 marzec 2017 - 10:06

17425830_1463174010400730_84610864129994

 

 

No proszę ile jest jeszcze do zrobienia B)

 

SKANDAL! PiS nie uciął państwowego finansowania dla antypolskich mediów. Miliony płyną do Wyborczej i TVN!

 

Przez Darek Matecki - Marzec 20, 2017 0

 

wyborcza-michnik-655.jpg

 

W 2016 roku, mimo szumnych zapowiedzi przedstawicieli partii rządzącej o ukróceniu takiego procederu, do „Gazety Wyborczej” i TVN wciąż płynęły miliony złotych za reklamę zamawianą zarówno przez ministerstwa, jak i spółki Skarbu Państwa.

 

„W przypadku mediów, którym przyświeca hasło pecunia non olet, to nie dziwi, chociaż codziennie w swych przekazach wylewają hektolitry nieczystości na obecnie rządzących. Szokuje jednak fakt, że są jeszcze tacy prawicowi politycy oraz prezesi spółek Skarbu Państwa, którym nie przeszkadza umieszczanie reklam w mediach kontestujących ich działania i ideowo sprzecznych z założeniami dobrej zmiany – napisał „Nasz Dziennik”.

 

 Z danych opublikowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2016 roku ministerstwa na reklamy w „Gazecie Wyborczej” przeznaczyły ponad 2 mln zł. „Dziennik Gazeta Prawna” za rządowe reklamy otrzymał prawie 1,2 mln zł. Tytuł ten jest wydawany przez spółkę Infor, w której 49 proc. udziałów ma szwajcarsko-niemiecki Ringier Axel Springer. W tym samym czasie „Fakt”, wydawany przez Ringier Axel Springer, był tytułem, w którym najwięcej reklam zamieściły spółki Skarbu Państwa, przeznaczając na nie prawie 1,7 mln zł. W „Gazecie Wyborczej” spółki Skarbu Państwa wykupiły reklamy za blisko 1,2 mln zł, w „DGP” za ponad pół miliona złotych, a „Przegląd Sportowy” – 400 tys.

zł.

 

Narzekać nie mogły także czasopisma. „Najwięcej zleceń, i to aż za 592 tys. zł, otrzymał tygodnik Wprost. Co ciekawe, obficie reklamowały się w tym tytule także spółki Skarbu Państwa, gdyż tylko w pierwszym kwartale 2016 r. zamieściły reklamy za 922 tys. zł. Warto przypomnieć, że „Wprost” został założony w grudniu 1982 r., a więc w okresie stanu wojennego, i wówczas aktywnie wspierał PZPR” – przypomniał dziennik. Ponadto na reklamy wykupione przez ministerstwa i spółki Skarbu Państwa w TVN tylko w pierwszej połowie 2016 roku przeznaczono prawie 4,7 mln zł, a w TVN24 ponad 1,5 mln zł. Polsat wzbogacił się o ponad 14,9 mln zł, a Polsat News o ponad 482 tys. zł.

 

W całym 2016 roku bank PKO BP w stacjach TVN wykupił reklamy za ponad 18 mln zł, a w stacjach Polsatu za ponad 16,3 mln zł. Jak przypomniał „Nasz Dziennik”, władze banku zapowiedziały wycofanie wszelkich reklam dla TVN. Ponadto na głównej antenie Polsatu reklamowały się: Grupa Lotos (za 3,38 mln zł), Polska Grupa Energetyczna (za 3,16 mln zł), PKN Orlen (za 1,49 ml zł), Enea (za 1,44 mln zł), Grupa PZU (za 990 tys. zł). Na głównej antenie TVN za swoje reklamy płaciła Grupa PZU (930 tys. zł), Enea (200 tys. zł), PKN Orlen (180 tys. zł).

 

Jak przypomniał dziennik, to tylko część rzeczywistości, bo reklamy w mediach z publicznych pieniędzy zlecają również urzędy miast, urzędy marszałkowskie, wojewódzkie czy spółki komunalne. „Publiczne fundusze na reklamę powinny być kierowane do mediów, które szanują polską kulturę, wiarę naszych ojców. Decydujący o wydatkach ze Skarbu Państwa powinni również kierować się sprawiedliwością społeczną i działać tak, aby przeznaczane na reklamę fundusze budowały dobro wspólne poprzez wsparcie mediów o narodowym kapitale – a nie tych zarządzanych przez zagraniczne korporacje, które transferują zyski poza Polskę” – przypomniał dziennik. Za: pch24.pl, żródło: naszdziennik.pl

Czytaj więcej na: http://prawicowyinternet.pl/skandal-pis-nie-ucial-panstwowego-finansowania-dla-antypolskich-mediow-miliony-plyna-do-wyborczej-i-tvn/

 


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#833 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 21 marzec 2017 - 13:17

Koniec złudzeń. „Newsweek”, „Fakt”, Onet dostały instrukcję z Niemiec, jak atakować polski rząd
Dodano: 16.03.2017 [21:53]
148969684715404395517.jpg
foto: TVP1/print screen
Mark Dekan, szef niemiecko-szwajcarskiego koncernu medialnego Ringier Axel Springer, poinstruował podległych mu dziennikarzy, jak powinni oceniać rządzących Polską. Sam w liście ostro skrytykował rząd Beaty Szydło za brak poparcia dla Donalda Tuska w wyborze na szefa Rady Europejskiej. I zaapelował do dziennikarzy w swoich redakcjach – nadszedł czas żeby włączyć się do gry.

Według autorów materiału „Wiadomości” TVP, „szefostwo niemiecko-szwajcarskiego koncernu” oczekuje od dziennikarzy publikowania krytycznych ocen dotyczących braku poparcia polskiego rządu dla Donalda Tuska w wyborze na szefa Rady Europejskiej.

Ideologie i prymitywne ideologie przegrały z wartościami i rozsądkiem” – napisał szef Ringier Axel Springer Media AG Mark Dekan do pracowników koncernu w liście cytowanym przez „Wiadomości”.– podkreślił Dekan.

W nadchodzącym czasie na autostradzie unijnej integracji pojawia się nie tylko pas szybkiego i wolnego ruchu, ale też parking. I to jest właśnie moment, gdy do gry włączają się wolne media, tak jak my (...) większość naszych czytelników i użytkowników należy do tej miażdżącej większości, która popiera członkostwo Polski w UE. Podpowiedzmy im co zrobić, żeby pozostać na pasie szybkiego ruchu i nie skończyć na parkingu 

– cytują Dekana „Wiadomości”.

O sprawę była pytana w programie „Gość Wiadomości” rzeczniczka PiS Beata Mazurek. 

Ta sytuacja jest skandaliczna, ona nie powinna mieć miejsca i ona świadczy tylko i wyłącznie o tym, że państwo niemieckie próbuje ingerować w wewnętrzne sprawy Polski, na co absolutnie nie może być zgody. Nie może być zgody absolutnie na to, że my jako Polacy będziemy akceptować to, by nasz naród był karmiony kłamliwą informacją przez media, które są inspirowane przez zagranicznych właścicieli 

– powiedziała Mazurek.

To jest obrażające nie tylko czytelników, widzów i słuchaczy, ale przede wszystkim dziennikarzy. Żaden właściciel medialny – czy to polski, czy zagraniczny – nie ma absolutnie prawa łamać wolności mediów, łamać sumień dziennikarskich, ale przede wszystkim manipulować opinią publiczną 

– dodała Mazurek. Zaznaczyła też, że sprawą tą powinna zająć się prokuratura.

Przypomniała też, że musi nastąpić zmiana przepisów, która doprowadzi do repolonizacji mediów w Polsce. 

Z całą pewnością chcielibyśmy doprowadzić do tego, by zmniejszyć w sposób zdecydowany udział kapitału zagranicznego na polskim rynku medialnym. Tak, aby ten rynek rzeczywiście odzwierciedlał to, co dzieje się w Polsce i był rzecznikiem polskich interesów, a nie interesów państwa niemieckiego 

– podkreśliła.

Wyraziła też nadzieję, że repolonizację mediów poprą wszystkie środowiska polityczne w Polsce. – Bez względu na to, jaką partię polityczną prezentujemy, staniemy w obronie wolności dziennikarzy, wolności mediów – powiedziała Mazurek.
 

http://niezalezna.pl...wac-polski-rzad

 

 

"Traktuje Pan Polaków jako bandę służalczych tubylców z egzotycznej kolonii"! Ostry list do niemieckich mediów w Polsce!
 
Jerzy Karwalis wystosował mocny list do Marka Dekana szefa koncernu medialnego Ringer Axel Springer. W mocnym tonie odnosi się do traktowania Polaków przez niemieckie media, jak intelektualne owce prowadzone na rzeź. "Byłem zawsze dumny z pracy w Axlu, a później w holdingu Ringier Axel Springer, nie wstydziłem się ani jednej przepracowanej tam chwili i ani jednej decyzji. Teraz wstydzę się, że w moim cv występuje okres pracy w kierowanej przez Pana firmie" - pisze Karwalis w liście.

Niemieckie-media-w-Polsce.jpg

 
 

Jerzy Karwelis w Axel Springer Polska, później Ringier Axel Springer pełnił funkcje dyrektora wydawniczego Newsweek Polska i Forbes, dyrektora marketingu oraz dyrektora komercyjnego w tych wydawnictwach. List, w którym zwraca się do Marka Dekana jest odpowiedzią na jego instrukcję skierowaną do pracowników polskiego oddziału koncernu. Szef niemiecko-szwajcarskiego koncernu medialnego napisał, że ostatni szczyt UE "razem z Tuskiem wygrali Polacy - wszyscy ci, którzy są dumni z przynależności do Unii Europejskiej". Karwalis wystosował dość mocną kontrę w swoim liście do Dekana.

 

Zdeklarowany uczestnik wojny polsko-polskiej

 

Szanowny Panie Dekan,

 

Piszę do Pana jako były pracownik kierowanej przez Pana firmy. Obserwując jej działania z ostatnich lat dziękuję Bogu, że pod koniec 2011 roku nasze drogi się rozeszły.

 

Byłem zawsze dumny z pracy w Axlu, a później w holdingu Ringier Axel Springer, nie wstydziłem się ani jednej przepracowanej tam chwili i ani jednej decyzji. Teraz wstydzę się, że w moim cv występuje okres pracy w kierowanej przez Pana firmie. A występuje on obok takich moich działań jak praca dla podziemnego radia Solidarność w stanie wojennym czy szefowanie podziemnym gazetom Z dnia na Dzień i Gazeta Związkowa. Mam więc pewne prawo zwrócić Panu uwagę na to co mi się nie podoba w Pańskim zachowaniu, prowadzeniu firmy oraz traktowaniu dziennikarzy, a przede wszystkim ogółu Polaków. Jako szef przedsiębiorstw może je Pan sobie prowadzić jak Pan chce, ale jako, że Pańska firma jest gościem w naszym kraju jestem zmuszony przypomnieć Panu o pewnych zasadach obowiązujących w gościnie. Piszę więc do Pana jako Polak, choć jako przedsiębiorca, jak widać z poniższego, też miałbym wiele do powiedzenia.
Pański list dopełnił czary goryczy człowieka patrzącego na upadek standardów wzorcowej kiedyś firmy i pobłażanie działaniom wcześniej nie do pomyślenia. Z zażenowaniem patrzyłem, jak toleruje Pan włączanie się redaktora naczelnego Newsweeka do polityki jako aktywnego podmiotu. To wstyd dla dziennikarza a także dla wydawnictwa, któremu Pan szefuje. Pana odpowiedź Maxowi Kolonko na jego wątpliwości w tym względzie była słabej próby demagogią powoływania się na wolność słowa, mającą przesłonić naruszenia podstaw kodeksu dziennikarskiego. 

 

Z zawodu jest Pan finansistą, jak niestety większość szefów obecnej prasy, co jest jednym z powodów jej mizerii. Może więc Pan nie wie, że dziennikarz ma być obiektywnym opisywaczem zdarzeń, a nie ich animatorem. Drugi Pański naczelny, miesięcznika Forbes, czasopisma, które wraz z zespołem miałem zaszczyt wydźwignąć z samego dna na szczyt największego gospodarczego periodyku w Polsce, instruuje w sieci jak zrobić uliczne rokosze obalające rząd, a la Majdan. To pokazuje kolejny krok zapadania się Pańskiego wydawnictwa w amok. Tym samym Forbes na zawsze utracił przymioty obiektywnego i wyważonego czasopisma o gospodarce. Nie zareagował Pan, a w obu przypadkach KAŻDY wydawca podziękowałby obu Panom.

 

ALE PRZECIEŻ JESTEŚMY W POLSCE. Fakt stosowania przez Pana dla Polski norm innych, jakie nie przeszłyby w krajach rozwiniętych, do których współpracy Pan tak namawia swoich dziennikarzy, pokazuje Polakom, że mimo wszelkich zaklęć, traktuje Pan Polaków jako naród gorszej kategorii, bo jak wytłumaczyć zaniżanie standardów w tym wypadku. Pański ostatni list do pracowników jest już następnym, mam nadzieję, że końcowym etapem upadku.

 

O działaniach polskiego legalnego rządu ma Pan czelność pisać, że „ideologia i prymitywne manipulacje przegrały z wartościami i rozsądkiem”. Nawet gdyby to była prawda nie przystoi tak pisać do dziennikarzy, nawet gdyby Pan był Polakiem. Tym bardziej, że to nie jest prawda. Rząd Polski miał zwyczajne prawo do zgłoszenia swego kandydata i niepopierania obecnego. Gdzie Pan tu widzi ideologię i „prymitywne manipulacje”? Okazało się jednak, że skorzystanie z tych praw wywołuje furię. I gdzie tu Pańskie „wartości i rozsądek”?
Pokażę za to Panu jego własną ideologię i „prymitywne manipulacje” w jego liście. Dokonuje Pan tej manipulacji w sposób tak prymitywny, że – proszę mi wierzyć – zauważalny nawet wśród odbiorców Pana listu. Nie ma żadnego logicznego związku z chęcią rządu Polskiego do zgłoszenia swego kandydata z imputowaną przez Pana Polsce chęcią wyjścia z Unii. Mało tego, jeżeli skorzystanie ze swego prawa do zgłoszenia kandydata jest dla Unii (jak widać i Pana) deklaracją wyjścia z UE, to raczej oznacza, że Unia (wtedy łącznie z Panem) traktuje procedury demokratyczne jako dekorację do namalowania na niej zakulisowo podjętych decyzji. Na manipulacji powiązania wojenki o najlepiej płatną sekretarkę świata z imputowaną chęcią opuszczenia Unii zbudował Pan całą konstrukcję poniżającej dla dziennikarzy i ogółu Polaków instrukcji na przyszłość. Logiki się Pan uczył i pewnie wie Pan, że jeśli przesłanki wyjściowe są fałszywe, to całe późniejsze wnioskowanie, choćby najbardziej poprawne (a nawet Pańskie takie nie jest) prowadzi do fałszywych wniosków.

 

Przeciwstawianie 80% zwolenników Unii wśród Polaków ostatnim działaniom PiSu ma wykazać niby jego izolację w tym względzie. Niestety i Pan, i większość Unii nie rozumiecie, że Polacy chcą być w Unii, ale chcą ją zmienić na lepsze, gdyż ich zdaniem idzie w złą stronę. Wypieranie tych faktów będzie kosztowało Unię, ale i Pana.

 

Ringier Axel Springer stał się poprzez Pana list zdeklarowanym uczestnikiem wojny polsko-polskiej. To niestety kompromituje Pański holding prasowy, ale także stronę, po które się Pan z własnej woli opowiedział. Polacy mają podzielane w większości, wspólne historycznie złe zdanie o stronie polskiego sporu, która wymaga wsparcia od obcych sąsiadów. Wyświadczył więc Pan swoim ulubieńcom niedźwiedzią przysługę. To pierwszy koszt.

 

Drugi koszt to potwierdzenie przyjętej przez Pański polski oddział zadziwiającej dla mnie strategii po przejęciu władzy przez PiS. Strategii biznesowej. Pana flagowy polski tytuł Fakt to gazeta, której głównymi czytelnikami jest elektorat PiS. Fakt, za Grzegorza Jankowskiego (którego zwolnienie nastąpiło w cieniu żenujących o tym rozmów rzecznika rządu z polskim oligarchą Kulczykiem) obiektywnie i po równo relacjonował meandry rządów Tuska. Jego konserwatywny czytelnik dostaje dzisiaj, po zmianie naczelnego, kolejny produkt meanstreamowopodobny wraz z dysonansem poznawczym. Zawsze to się kończy źle i to źle dla finansowych wyników wydawnictwa. Nie dziś to w przyszłym roku.

 

Trzeci koszt to koszt utraty przyszłych dochodów. Pana holding, po takich rewelacjach z Pańskiego listu nie dostanie grosza za reklamę od spółek skarbu państwa i z ogłoszeń instytucji publicznych. PiS przestanie dokarmiać lisy. Teraz – mimo takich opresyjnych rządów i waszego ich krytykanctwa – pieniądze jeszcze płynęły, co przeczy tezie, lansowanej również w Pańskich mediach,o dalekowzrocznej mściwości partii Jarosława Kaczyńskiego. Za PO nie dostalibyście grosza od początku gdybyście nie tyle krytykowali ówczesny rząd, co byli tak skrajnie nieobiektywni jak dziś. Jak się Pan będzie tłumaczył ze słabych wyników w centrali to zawsze może Pan zrzucić winę na jednak mściwość Jarosława. Ale wtedy każdy może wyciągnąć Panu ten list i porównać wyniki ze spółek skarbu państwa sprzed i po liście. I zapyta się czy było warto.

 

Czwarty koszt. Pamiętam taki moment, jeszcze w Axlu (bez Ringiera), kiedy wybuchła afera związana z tym, że ówczesny (przedlisowski jeszcze) Newsweek ujawnił aferę z fałszowaniem wódki przez jednego z czołowych producentów. Producent wytoczył prawne armaty, Axel zaczął się bronić, media trąbiły. I wtedy inni producenci alkoholi wzięli na dywanik tego wyrywnego i uświadomili go, że wątpliwa co do wyniku walka, w dodatku co do dość strukturalnych dla rynku uchybień, jest szkodliwa dla całej branży. Zapalczywy producent zrozumiał lekcję od swoich i zamiast pozwu pojawił się w biurze Axla kosz z owocami (i wódką oczywiście). 

 

Piszę to, by uświadomić Panu co Pan zrobił tym listem. Dał Pan PiSowi, którego Pan nie lubi (i nie rozumie - arogancja jest zawsze funkcją ignorancji) prezent życia. Przycichające od niedawna głosy o repolonizacji mediów teraz się jedynie wzmogą. PiS zmądrzeje i nie będzie repolonizował mediów, choć do tej pory tak chciał nawet za cenę skandalu na cała Europę. Teraz dał mu Pan propagandową maczugę, by nie tylko walnął w Pana, ale w całą branżę medialną, którą uważa nie bez przyczyny, jak widać po Pańskim liście, za część układu, który chce rozmontować. I, co już powoli widać, pójdzie po rozum do głowy i nie będzie walczył o repolonizację mediów, ale potraktuje je jak każdą gałąź gospodarki, czyli wprowadzi reguły koncentracji kapitału (niekoniecznie obcego). Wtedy Unia mu nic nie zrobi, do boju nie wyśle bowiem tropicieli tożsamości narodowej kapitału w mediach, ale UOKiK. I dotychczasowe oligopole znikną. Łącznie z Pańskim. A Europa będzie mogła się temu tylko przyglądać.

 

Pamiętam Pana ze spotkań jako bardzo miłego i inteligentnego człowieka, finansistę wyniesionego do roli szefa koncernu medialnego. Wartościowe w tych spotkaniach było to, że słuchał Pan uwag dotyczących sfery wydawniczej. Widać było, że się Pan uczy i chce uczyć. Ale widzę, że nie nauczył się Pan jednego. Roztropności.

 

Na Pana list można patrzeć w dwojaki sposób. Pierwszy, że napisał go Pan sam, a więc wyskoczył Pan przed szereg popełniwszy powyższe błędy. Za te błędy zapłaci więc ewentualnie Pan sam, jeśli Pańscy szefowie mają choć odrobinę refleksji. Jak znam meandry niemieckich korporacji, to jeśli decyzja co do Pańskich losów jest już podjęta, to zobaczymy ją za kilka miesięcy jako zwolnienie na własną prośbę z przyczyn osobistych lub w znany Polsce tzw. „kop w górę”. Ma minąć tyle czasu, żeby nie wiązać tego listu z Pana odejściem.

 

Drugi sposób widzenia tego listu jest ciekawszy, ale zakłada brak Pańskiej autonomii. Przecież wiedział Pan, że ten listy wyjdzie w świat. Nie może być Pan aż tak nieświadomy, by nie wiedzieć jakie mógłby mieć (i ma) konsekwencje. Istnieje teoria, że nie jest Pan jedynym autorem tego listu, tylko wpisał się Pan w ciąg oficjalnie wysyłanych do polskiej publiczności i do rządzących ostrzeżeń, że niemieckie media będą walczyć z repolonizacją wszelkimi środkami. 

 

Ja mam jednak inną teorię – wydaje mi się, że to co Pan napisał ma szerszy kontekst – Zachód przygotowuje Polskę, że ta nie załapie się do Europy większej prędkości. Decyzja zapadła już dawno a teraz szuka się tuskowego pretekstu do zwalenia na Kaczyńskiego winy za zaparkowanie (jak Pan pięknie i obrazowo pisze. Szantażuje?) Polski na bocznym torze. Obwinienie Kaczyńskiego za (i tak już przesądzony) spadek do drugiej ligi ma odwrócić uwagę od rzeczywistych decydentów oraz wywołać falę protestów tych 80% zwolenników Unii, które wedle Pana instrukcji, jeśli Pańskie media zdołają wmówić im winę Kaczyńskiego, mogą zmieść PiS ze sceny politycznej. 

 

To już ostatni Pański koszt. Pana list powiększył grono zwolenników PiSu i jego polityki wobec UE. Jeżeli Polacy zobaczą, że zostali ukarani przez Unię za chęć wyboru własnego kandydata, to zaczną się zastanawiać, czy to może nie lepiej. Zwłaszcza, że dla Polaków jest jasne, że większa prędkość w Unii nie oznacza większego tempa ROZWOJU, ale większe tempo INTEGRACJI. A więc „harmonizację fiskalną” (czyli podwyższenie naszych podatków), gwarancje równej płacy minimalnej (bankructwo polskich przedsiębiorstw), solidaryzm w sprawie uchodźców (czyli przymusowe kwoty), wprowadzenie Euro, czyli w sumie zlikwidowanie podstawowych filarów naszej konkurencyjności.

 

Jeśli jest Pan w tej sprawie autonomiczny, to popełnił Pan błąd, za który korporacja Pana rozliczy, jeśli zaś jest to Wasz wspólny i skoordynowany ruch, to zapłaci za to cała Pańska korporacja. To, że Pańscy szefowie zwalą w razie czego wszystko na Pana, to oczywistość – zużyte narzędzia złomuje się. W końcu cała Pańska argumentacja opiera się na założeniu, że się za 2 lata PiS wyłoży. A to wcale nie takie pewne. Proszę zajrzeć do uczciwych badań, które Pan tak lubi cytować.

 

I na koniec, jeśli Pana nie przekonałem. Proszę sobie wyobrazić, że taki list słowo w słowo pisze polski właściciel do niemieckich czy szwajcarskich dziennikarzy. I to jeszcze nakazując wspieranie opcji prawicowej. Co by się działo? Toż to by był skandal na całą Europę i świat! Media by grzmiały dzień i noc. Dziennikarze – odbiorcy takiego pisma użalaliby się, że są traktowani jak bydło drugiej kategorii, które jakiś obcy bufon poucza co mają myśleć i pisać o swoim kraju. Tak by było? No tak. Niech Pan się więc zastanowi co w Panu powoduje, że Polaków Pan potraktował tak, jak nikt by sobie nie pozwolił potraktować innych nacji. A to, że polscy dziennikarze Pańskiego koncernu latają po mediach z mantrą „Polacy, nic się nie stało” dowodzi tylko, że może ma pan trochę racji, że traktuje Polskę i Polaków jako bandę służalczych tubylców z egzotycznej kolonii.

 

Jerzy Karwelis – prezes wydawnictwa Vogel Publishing, prezes Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy i członek Zarządu Izby Wydawców Prasy. W Axel Springer Polska, później Ringier Axel Springer – dyrektor wydawniczy Newsweek Polska i Forbes, dyrektor marketingu i dyrektor komercyjny w tych wydawnictwach.

 

http://www.wrealu24....mediow-w-polsce

 

 

Niemcy proszą o wybaczenie w liście otwartym do Polaków
Ok%C5%82adki-Newsweeka.jpg
Niemcy proszą o wybaczenie w liście otwartym do Polaków

Niemcy mają już dość propagandy i języka nienawiści w mediach. Jednocześnie protestują przeciw szkalowaniu Polski i Polaków przez media niemieckiego koncernu w „goebbelsowskim” stylu. – Budowane od lat partnerstwo i przyjaźń niemiecko-polska są dziś zagrożone przez falę kłamliwej i agresywnej propagandy antypolskiej, zainicjowanej przez władze koncernu medialnego Ringier Axel Springer,  przywodzącej na myśl  propagandę lat 30 – tych – piszą w liście otwartym obywatele Niemiec.

Na portalu salon24.pl jeden z blogerów opublikował niezwykły list niemieckich obywateli do Polaków. Warto ten list przesyłać dalej.

 

List otwarty do opinii publicznej Polski :

Drodzy polscy Przyjaciele,
budowane od lat partnerstwo i przyjaźń niemiecko – polska są dziś zagrożone przez falę kłamliwej i agresywnej propagandy antypolskiej, zainicjowanej przez władze koncernu medialnego Ringier Axel Springer,  przywodzącej na myśl  propagandę lat 30 – tych. Na pierwszych stronach, wydawanych przez koncern, polskojęzycznych  gazet,  widzimy obraźliwe fotomontaże przedstawiające polskiego ministra obrony w stroju bojownika ISIS. Obrażające uczucia polskich katolików ilustracje w springerowskich czasopismach ukazujacych się w Polsce nie spotykają się z należytą reakcją władz koncernu.

Obraz Polski  pokazywany dziś  Polakom i Europie przez tygodnik ” Newsweek ” to kraj pogan, zamieszkały przez ” podejrzliwych jak Polak ” wściekłych ludzi, grzeszących na wakacjach. To Kokoland czyli kraj ” męczarni zwanej Polską ”
Nie jest dla nas obywateli niemieckich pocieszeniem fakt, że inna polskojęzyczna gazeta wydawana przez koncern medialny Agora, sprawę Polski i Polaków widzi w identyczny sposób jak polskojęzyczne media niemieckie.

Drodzy polscy Przyjaciele,
wiemy, jak bolesne i krzywdzące są wszystkie te kłamstwa i oszczerstwa padające pod Waszym adresem. Zapewniamy, że są one tak samo bolesne dla nas, obrońców niemieckiego  państwa prawa i niemieckiej  demokracji. Choć nie jesteśmy osobiście odpowiedzialni za tę nikczemną kampanię propagandową, której ofiarą padamy także my, kierujemy do Was słowa przeprosin i ubolewania.

My, sygnatariusze tego listu  jesteśmy zwykłymi mieszkańcami Fryburga Bryzgowijskiego przywiązanymi  do idei demokracji i państwa prawa. Podziwiamy państwo polskie  za respektowanie standardów demokratycznych i moralnych, a Polaków za solidarność z oddzielonymi od macierzy mieszkańcami NRD w latach 80 – tych.

Jesteśmy przekonani, że większość niemieckiej  opinii publicznej okaże się odporna na szerzoną w złej wierze antypolską  propagandę i że będzie to tylko bolesny i wstydliwy epizod w historii przyjaznych stosunków niemiecko – polskich.

Mieszkańcy Fryburga Bryzgowijskiego. (Źródło)

http://pressmania.pl...tym-do-polakow/


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#834 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 22 marzec 2017 - 10:37

%-)

17425907_632962396909211_121518988495953

 

 

Wazeliniarze. Wyślij tłustą maść germanofilskim dziennikarzom. Akcja "Gazety Polskiej"

7:28 21 marca 2017
wazelina.jpg

  "Gazeta Polska"

 
Okładka tygodnika „Gazeta Polska” przeraziła żurnalistów z Towarzystwa Dziennikarskiego do tego stopnia, że postanowili ukorzyć się przed Niemcami. Aby ułatwić im naprawę relacji z ich niemieckimi kolegami, uruchamiamy specjalną akcję. – Zachęcam, by Towarzystwu Dziennikarskiemu wysyłać duże ilości wazeliny – mówi Tomasz Sakiewicz, red. nacz. tygodnika „Gazeta Polska” – pisze dzisiejsza "Gazeta Polska Codziennie".
 

Towarzystwo Dziennikarskie rozpoczęło akcję przepraszania Niemców, nie tylko za publikację okładki „Gazety Polskiej”, lecz także za działalność naszych dziadków w AK, ojców w Powstaniu Warszawskim i za dzieci z Wrześni. Musimy im pomóc, bo takie podlizywanie się, wpychanie się Niemcom bez wazeliny może być szkodliwe – mówi Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”.

Proponuje: – Kupujmy wazelinę i wysyłajmy ją tuzom „naszego” dziennikarstwa. Adresy drukujemy poniżej. To niewielka inwestycja. Na portalu aukcyjnym znajdziemy wazelinę już od 2 zł za opakowanie, 3,9 zł kosztuje specjalna wazelina przeznaczona dla lizusów.

 

Nasza akcja to odpowiedź na list otwarty, który Towarzystwo Dziennikarskie wysłało do dziennikarzy niemieckich i tamtejszej opinii publicznej. „Drodzy Przyjaciele, budowane od lat partnerstwo i przyjaźń polsko-niemiecka są dziś zagrożone przez falę kłamliwej i agresywnej propagandy antyniemieckiej, zainicjowanej przez polskie władze i przywodzącej na myśl komunistyczną propagandę lat 60.” – piszą w liście przedstawiciele Towarzystwa Dziennikarskiego.

 

Twierdzą, że trwa nagonka na Niemców. Przykładem mają być m.in. „obraźliwe fotomontaże przedstawiają- ce niemieckich przywódców i liderów Unii Europejskiej w mundurach Wehrmachtu w scenerii z czasów II wojny światowej”. Według autorów listu nadużyciem jest również mówienie o repolonizacji mediów. „My, sygnatariusze tego listu, jesteśmy dziennikarzami, publicystami i redaktorami mediów przywiązanych do idei demokracji i państwa prawa. Podziwiamy społeczeństwo i państwo niemieckie za respektowanie standardów demokratycznych i moralnych i za solidarność z prześladowanymi” – napisali towarzysze. W swoim liście nie odnieśli się do afery związanej z mejlem Marka Dekana, szefa niemiecko-szwajcarskiego koncernu Ringier Axel Springer, skierowanym do pracowników Grupy Onet-RAS Polska. Przypomnijmy, że instruował w nim polskie redakcje, w jaki sposób mają relacjonować wydarzenia polityczne w Polsce i Unii Europejskiej. A wszystko to w czasie, kiedy Niemcy zaczęli mówić o Europie dwóch prędkości.

 

wazelina_670.jpg

Źródło: "Gazeta Polska Codziennie", telewizjarepublika.pl

 

http://telewizjarepu...quot,46070.html

 

 

Rafał Ziemkiewicz o Tomaszu Lisie: „To sprzedajny fagas” – w pełni się zgadzam z tym określeniem!
 
 
Przez Darek Matecki - Marzec 20, 2017
 
„Rzecz nie w tym kto zarabiał, tylko że wtedy naczelnym Newsweeka był uczciwy dziennikarz, a nie sprzedajny fagas„ – napisał na Twitterze Rafał A. Ziemkiewicz. Czy te słowa są uzasadnione? W moim przekonaniu zdecydowanie tak! Tomasz Lis to człowiek, który jest ikoną „łże” dziennikarstwa III RP, dziennikarstwa zaangażowanego politycznie, nieobiektywnego. A obecnie? Opłacanego przez Niemców.
 

 

 
 Rzecz nie w tym kto zarabiał, tylko że wtedy naczelnym Newsweeka był uczciwy dziennikarz, a nie sprzedajny fagashttps://t.co/YLB4Ukjbv1 — Rafał A. Ziemkiewicz (@R_A_Ziemkiewicz) 19 marca 2017

Czytaj więcej na: http://prawicowyinte...ym-okresleniem/

Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#835 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 22 marzec 2017 - 10:51

cd140cfe8e3d532b7fa0a3facd5a354b6082.jpg

 

ba38874589cdb9e440c1974cf1da1a63.jpg


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#836 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 22 marzec 2017 - 13:39

17309656_633297050209079_600703574402702


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#837 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano 23 marzec 2017 - 09:42

Janusz Szewczak: Wlazły nam łotry na głowę. Czas zlikwidować niemiecką kolonię medialną nad Wisłą
Opublikowano dnia 22.03.2017 12:04
 
 
I tak się zawsze dzieje, bo gdzie nie ma kary, tam nie ma miary szkodzenia i opluwania Polski. Sejmowi „okupanci” z oszalałej z nienawiści opozycji nadal nie zostali surowo czy choćby finansowo ukarani więc szkodzą dalej.
 

Pixabay.com/CC0

A było przecież tak pięknie przez 8 lat, tak dobrze w niemieckiej półkolonii nad Wisłą, kradł kto chciał, kombinował kto tylko mógł, złodziejskie VAT-owskie mafie hulały na dziesiątki miliardów złotych, rabowano w biały dzień polski budżet i portfele Polaków, kwitły niemieckie firmy, banki i media na polskiej ziemi. Kosmopolityczne gangi rozkradały polski majątek narodowy - przekręty szły na całego. Naczelny „Forbesa” z niemieckiego nadania Ringier Axel Springer, mimo grudniowej instrukcji dla prowokatorów, jak obalić polski rząd nadal pełni swą funkcję i bryluje na salonach. Onet instruuje polskich dziennikarzy jak szkodzić, potępiać i próbować oczerniać polski rząd. Takie działania przypominają najgorsze czasy z okupowanego kraju. Przewodniczący Nowoczesnej Ryszard Petru „adres do Cara i Cesarza” już wysłał. Absurdalna - totalna opozycja - dysząca z wściekłości, że już nie rządzi, złoży też wniosek nieufności wobec rządu, bo ten chciał mieć w Radzie Europejskiej przyzwoitego człowieka, uwzględniającego polski interes narodowy, a to przecież skandal bo taki geniusz jak D. Tusk mógłby zostać nawet Kanclerzem IV Rzeszy.

V Dziennikarska Kolumna w Polsce podobno już szykuje przeprosiny Niemców za bitwę pod Grunwaldem i za Wandę, co Niemca nie chciała, a w nowej III-ej części „Jak rozpętałem III Wojną Światową” wystąpi już przewodniczący PO Grzegorz Schetyna, przez kolegów z rządu PO-PSL na taśmach prawdy nazywany pieszczotliwie przedstawicielem tzw. „Żulii Lwowskiej”.

Czas najwyższy odstawić na parking niemiecką V Kolumnę medialną i zlikwidować niemiecką medialną kolonię nad Wisłą. Bezkarność bowiem zawsze rozzuchwala złoczyńców, a przecież zarówno MSZ jak i MKiDN mogłaby dokładniej przyjrzeć się zapisom polskiego kodeksu karnego, nie mówiąc, że warto by było równie precyzyjnie ocenić wyczyny niemieckich banków działających w Polsce od lat, Deutsche Bank czy m-Bank-u, choćby pod kątem tzw. kredytów frankowych, wszak ABW właśnie prześwietla 18 banków.

To, co serwuje Polakom portal Onet o Polsce, to obraz upadłego państwa dyktatorskiego gdzieś pomiędzy Syrią a Koreą Płn., nie mającego nic wspólnego z rzeczywistością, wskaźnikami ekonomicznymi czy nastrojami Polaków.
To jeden wielki fałsz, manipulacja, tendencyjność, a często haniebne fake newsy. To istna machina niemiecka V Kolumna dewastująca polskie umysły i sumienia, cotygodniowe, rozkazy niczym na froncie, walki z polskim rządem godzą dziś, w polską suwerenność, porządek prawny i razem z knuciem tzw. polskiej opozycji w niemieckiej Ambasadzie zagraża już bezpieczeństwu polskiego państwa. Czas powiedzieć basta.

Janusz Szewczak, wpolityce.pl
Polski analityk gospodarczy, nauczyciel akademicki i publicysta, poseł na Sejm VIII kadencji.

 

http://www.tysol.pl/...ialna-nad-Wisla

 

 

Przed nami projekt dotyczący repolonizacji mediów! [WRESZCIE!]
 
Przez Darek Matecki - Marzec 22, 2017
 
repolonizacja-mediow.jpg
 
– Rzeczniczka Axel Springer potwierdziła, że list prezesa Ringier Axel Springer Marka Dekana do polskich dziennikarzy koncernu nie jest niczym nadzwyczajnym. Dla nas jest to patologia – powiedziała Rzecznik PiS Beata Mazurek podczas wspólnej konferencji prasowej z Posłami PiS Elżbietą Kruk i Jarosławem Sellinem.
 
Poseł Sellin dodał, że nadmierna koncentracja w tak delikatnej sferze biznesowej, jaką są media, jest sytuacją niepokojącą.
 
– Nie jest to zdrowe i wiedzą to wszystkie gospodarki świata Zachodu. U nas do takiej koncentracji doszło. W dodatku, jest to koncentracja organizowana przez kapitał zagraniczny, z jednego konkretnego kraju, z Niemiec – oznajmił.
 
Poseł PiS Elżbieta Kruk poinformowała, że reprezentanci niemieckiego rządu spotkali się z przedstawicielami tamtejszych mediów. – Instruowano ich, jak mają oceniać sytuację w Polsce. Pojawiły się pytania, czy także polscy dziennikarze w niemieckich mediach są pouczani. Dziś wiemy, że tak – powiedziała Poseł Elżbieta Kruk.

Czytaj więcej na: http://prawicowyinte...ediow-wreszcie/

Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!


#838 fantom (ista)

fantom (ista)

    Moderator na FZN

  • Moderators
  • 3639 postów
  • LocationIs baile ina bhfuil an croí ...

Napisano wczoraj, 17:48

2b2f691012093c47649be012432e72e0.jpg


Phoenix_thumb.jpg  

(...) A jesli komu droga otwarta do nieba,

Tym, co służą Ojczyźnie. (...)

 

Na pohybel zdrajcom!




Similar Topics Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Inne serwisy: IFD, BrandSpy