Skocz do zawartości




Zdjęcie

Level -> HARD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Conner

Conner

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 18:16



kto mi powie co mi sie stalo ??

jak wchodze na moj komputer to widze cos takiego jak na zdjeciu
jak chce wejsc do folder i odpalam ze skrotu na pulpicie to samo
jak chce wejsc przez uruchom to samo (ale na C: moge wejsc)
skroty do programow dzialaja
jak chce cokolwiek odpalic przez uruchom to mozna

"gdzie jest wóda, ej ty brat brat gdzie jest wóda, gdzie jest wóda ej ty brat brat gdzie jest wóda, piją na ławkach i piją na grubach, boski płyn zdziała ze mną cuda"

HST

#2 Conner

Conner

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 21:27

to jak bedzie - pomoze mi ktos ??

"gdzie jest wóda, ej ty brat brat gdzie jest wóda, gdzie jest wóda ej ty brat brat gdzie jest wóda, piją na ławkach i piją na grubach, boski płyn zdziała ze mną cuda"

HST

#3 ARNII

ARNII

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 375 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 21:36

używasz może imesza??



#4 van damme

van damme

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 54 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 21:38

moze przelec dyski antyvirem

"desire is irrelevant,i'm a machine..."

#5 ARNII

ARNII

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 375 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 21:39

w imeszu jest taki bug który własnie się czepiał wyświetlania w moim komputrze i folderach. nie zdziwiłbym sie jakby sie zaczely tam reklamy wlaczać zamiast plików



#6 van damme

van damme

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 54 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 21:42

ja po sciagnieciu ostatuio imesha dostalem blastera i format musial byc

"desire is irrelevant,i'm a machine..."

#7 Conner

Conner

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 21:43

dobra van zaraz wezne mks vira - ale jak ostatnio robilem to mialem jakies cihy ktorych nie umial naprawic

"gdzie jest wóda, ej ty brat brat gdzie jest wóda, gdzie jest wóda ej ty brat brat gdzie jest wóda, piją na ławkach i piją na grubach, boski płyn zdziała ze mną cuda"

HST

#8 Conner

Conner

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 22:15

KUR.WA MAC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zrobilem skan -> znalazl w kazdym kur.wa folderze plik folder.htt i pousuwalem wszystkie, ale w C:\restore\temp byl jakis cih ktorego nieumial usunac

robie reset mysle sobie "pousuwalem folder.htt bedzie git" a tu kur.wa mac chu.j dalej to samo

niechce robic formata narazie ale chyba to jest jedyny ratunek


jak ktos ma jeszcze jakies pomysly piszcie

"gdzie jest wóda, ej ty brat brat gdzie jest wóda, gdzie jest wóda ej ty brat brat gdzie jest wóda, piją na ławkach i piją na grubach, boski płyn zdziała ze mną cuda"

HST

#9 ARNII

ARNII

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 375 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 22:53

format to ostateczna rzecz.... rejestra sprawdź albo ustawienia systemowe



#10 van damme

van damme

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 54 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 22:53

ehhh mowilem,pelno tego gowna(virow) w necie krąży

"desire is irrelevant,i'm a machine..."

#11 van damme

van damme

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 54 postów

Napisano 18 sierpień 2003 - 22:54

a ciha kiedys tez mialem,chyba pozbylem sie go formatujac dysk(razem z kolekcja mp3-to byl ciezki dzien )
taki problem mialem http://www.sfd.pl/To...m_title=Szatnia moze Ci sie przyda...

"desire is irrelevant,i'm a machine..."

Zmieniony przez - van damme w dniu 2003-08-18 23:59:55

#12 dood

dood

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów

Napisano 19 sierpień 2003 - 01:54

pierwsze co zrob to zciagnij najnowsze bazy danych do antyvirusa, jak sie nieda to sciagnij jakis darmowy, polecam AVP... reinstalacja cie nieominie tak czy siak choc format prewencyjnie tez bym zrobil ale niekoniecznie musi on byc, w kazdym razie najpierw postaraj sie usunac te viry normalnym sposobem a potem reinstalacja... polecam zaczac kozystac z ghosta...

.::======================::.
Camp Kill Yourself

#13 Glapek

Glapek

    Garfield

  • Members
  • PipPipPip
  • 2325 postów

Napisano 19 sierpień 2003 - 09:15

Też coś takiego miałem.

Tu masz progsa antywirenkit 12 .przeczesz nim dysk a jeżeli nic nie znajdzie to jedyne wyjście to format.

http://www.idg.pl/ftp/download2.asp?sys=pc&id=1203

Zycie jest piękne.
Jeśli tak uważasz kliknij tu --------------------------------------------------------------------->

#14 Conner

Conner

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisano 19 sierpień 2003 - 15:29

dzieki - niestety format bedzie , ale jeszcze nie teraz poki umie odpalac wszystko przez uruchom to pier.dole

"gdzie jest wóda, ej ty brat brat gdzie jest wóda, gdzie jest wóda ej ty brat brat gdzie jest wóda, piją na ławkach i piją na grubach, boski płyn zdziała ze mną cuda"

HST

#15 dood

dood

    1

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów

Napisano 19 sierpień 2003 - 16:08

lepiej uwazaj... jak masz viry to moze ci sie to skonczyc badami na dysku... jak umiesz formatowac itp to lepiej to rob... przypomniala mi sie andegdotka: dzis bylem w sklepie zeby cd sobie kupic i stoje za gosciem ktory laptopa odbiera, placi a serwisant mowi do pani co siedzi przy kasie- "rachunek za usowanie wirusa", jak to uslyszalem to buchnolem smiechem... a wy?

.::======================::.
Camp Kill Yourself




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Pozycjonowanie strony: Virtual Development